Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG💛

✗ Er det bare jeg som blir stressa av alle artiklene om “snus er bra for deg”, “snus tar liv”, “IKKE GJØR DETTE PÅ TRENING”, “GJØR DETTE PÅ TRENING”, derfor får du ikke ligget”, “derfor får du ligget”, “IKKE SPIS DETTE” og “SPIS DETTE”. Eller, for å være helt ærlig så blir jeg ikke stressa, jeg bare syntes det er skikkelig forvirrende og teit.

✗ Vet du hva jeg skal i slutten av uka? Nei, det gjør du selvfølgelig ikke, men det føltes naturlig å begynne setningen sånn😂 Jeg har booket hotell for meg, lillesøs, mamsen og papsen i Oslo! Nå tenker du sikkert at jeg får dosa mi av Oslo ettersom jeg jobber mye der, men jeg har alltid hatt lyst til å være turist i egen by, uten plikter og med spa på hotellet, hahahaha!

✗ Er det bare jeg som syntes det er irriterende når man skal noe (for eksempel når jeg gikk på skolen) og man får klar beskjed om å ha med noe, noe man da selvfølgelig har – Også får de som ikke har det med uansett? En ting er om det er en spesiell grunn, men jeg bare skjønner ikke at man skal slippe unna med å være lat eller gi beng 😅

✗ Av og til så lurer jeg på om det er bedre å holde kjeft om noe, for om man tar opp noe – Så er det forventa at man skal ta opp hundre andre ting og at det man tar opp ikke er bra nok😂 Om jeg sier at en ting er kjipt, så betyr det ikke at det finnes millioner av andre ting som også er kjipt.

✗ Jeg tror jeg har funnet et velfungerende tips mot røde nupper/prikker i bikinilinja – Og det er etter å ha prøvd det meste, haha! Jeg bruker rett og slett DENNE etter barbering, og de siste gangene har det funket overraskende bra. Du kan helt sikkert bruke andre deodoranter, men jeg tror kanskje ikke jeg hadde gønnet på med den som inneholder mest parfyme, hehe.

✗ Jeg tror det bare blir viktigere og viktigere å følge profiler på sosiale medier som tilføyer deg og verden noe bra. Det er klart vi skal kunne både fjase og kjase en hel del, og bry oss om både neglelakk og hårfarger, men jeg tror man gjør seg selv en tjeneste ved å også oppsøke det som utfordrer deg og kanskje til og med det som er litt ubehagelig. Jeg tror oppriktig at vi blir bedre mennesker av det 💕

✗ At ikke influensere har skjønt at det både er sjukt utrendy, håpløst og ulovlig å annonsere for fillers enda er jo nesten så tragisk at det er komisk.

✗ Jeg lurer på hvor mange mennesker som tenker høye tanker om seg selv, og hvor mange som ikke gjør det om de samme menneskene, haha! Hvor mange som tenker at «jeg er så mye smartere enn henne» eller «vi har det så mye bedre enn de» om man er i et par for eksempel. 😅

✗ Med en gang sola og sommerenvarmen takket for seg, så takket brunfargen min også for seg?! Hva skjedde?😂

✗ C og jeg er faktisk på spa i dag, så dette skrev jeg før jeg la vekk mobilen og hoppet i badedrakta. Vi har gjort det noen ganger før og det er skikkelig digg for både kropp, sjel og sinn. Det er jo ikke så ofte vi faktisk legger den helt bort og bare henger vi heller, så det er skikkelig diggesen.

Jeg håper du har det fint. Sender en stor klem💛

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Ååh, brunfargen min forsvant også med sola 🙁 Mamma har alltid sagt at brunfargen er ferskvare 😂 Må nesten si det stemmer.

  2. Takk for tips om prikker i bikinilinja. Hvor ofte bruker du den? Samme dag som du har shava, eller flere dager etter hverandre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *