Det er et par ting som irriterer meg…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er et par ting som irriterer meg. Eller, det er en hel del ting, men i dag er det spesielt én ting. Det kunne vært folk som benekter at rasisme finnes, folk som syntes at homofile er ekle eller folk som ikke bruker blinklys, men ikke idag. Jeg håper forøvrig at du er enig, og at du ikke er en av de som benekter, ekler deg eller ikke bruker blinklys, for da har du antakeligvis kommet feil. For da er du antakeligvis en av de kjipe, eller en ‘Terje’ som jeg kunne kalt deg i dag.

I går postet jeg nemlig bilde av bilen min på Instastory, der den sto så flott, ikke nyvaska (den hadde fortjent og vært det) og breia seg på parkeringsplassen. Jeg fikk ikke like mye respons som når jeg tipser om hvordan man unngår røde nupper i bikinilinja (smør DENNE der om du vil bli kvitt det) eller om hvor du finner nydelig sukkerfri saus til isen din eller hva du nå vil bruke den på (du finner det HER om du lurer, og jeg anbefaler karamell), men jeg fikk litt respons. Fra mormoren til kjæresten min, en kompis og noen som reagerte med hjerteøyne – Takk, takk!

I tillegg til det så fikk jeg også en melding fra Terje. Jeg har aldri sett noe til Terje før, men plutselig så dukket han opp i innboksen min:

 

Og jeg reagerte cirka sånn som dette:

Før jeg sakte men sikkert ble litt mer som dette:

Hvorfor? Jo, fordi det er griseirriterende at Terje tror at om man er ung og kvinne, så må papsen har betalt for at man skal kjøre den bilen man vil.

Så kjære Terje og dere andre ‘Terjer’:

Jeg har kjøpt den sjæl, betalt hver eneste kroner sjæl og jeg kjører den sjæl. Og siden du lurer: Jeg trengte verken papsen eller noen andre med utovertiss for å gjøre det, hehe. Vi damer gjør ikke det, og vi kan både kunne bil, digge bil og kjøpe oss bil helt på egenhånd – Som alt mulig annet her i livet.

Hilsen en stor jente som klarer seg utmerket sjæl.

TAKK:

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Det er et par ting som irriterer meg…

  1. Veldig enig i det du skriver. Men vet ikke helt hva slags respons du hadde håpet på da? Ikke at det her har hverken hyggelig eller nødvendig, men de fleste ville jo bare sett på det som skryt, tror jeg?

    1. Skryt? For å legge ut bilder av bilen sin?
      Eg legger ofte ut bilder av bilene våres pga stor interesse for bil. Har aldri gjort det for å skryte. Så viss du f.eks legger ut bilder av interiøret ditt i huset, er det for å skryte??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *