Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Like eller liknende plagg: – Skinnjakke HER – Hettejakke HER – T-skjorte HER – Bukse HER – 

GOD TIRSDAG💛

✗ For en uke siden satt jeg ute i hagen, hørte på podkast og fikk fregner på nesa. I dag har jeg på meg tøfler, varmeovnen er satt på og fregnene har forduftet igjen, HVA SKJEDDE?

✗ Det er en ting jeg syntes er ganske vanskelig, og det er at en sak alltid har flere sider. Hvilken side skal man egentlig tro på? Hva stemmer egentlig? Hva er egentlig rett? Jeg tror hvert fall at ganske mange uttaler seg om ting de egentlig ikke har peiling på og at det bare gjør saken verre… Hmm… Tenk om vi alle faktisk kunne lyttet til de forskjellige sidene? Kanskje vi da faktisk hadde forstått hva det egentlig dreier seg om, hvorfor noen gjorde som de gjorde og hvorfor ting er som de er?

✗ Er det egentlig innafor å si ifra til noen man omgås at de bruker en grusom parfyme? Jeg kjenner jo selv at jeg neppe hadde sagt ifra til noen jeg ikke kjenner VELDIG godt, men ja… Burde man egentlig det? Haha.

✗ Jeg lurer på hva som skjer med de frisørsalongene som tillater influensere å filme/ta bilder inne i salongen deres selv om det ikke er lov i følge retningslinjene de er pålagt om dagen jeg. Må de stenge? Hmm…

✗ Er det bare jeg som syntes det er sjukt rart at stekte egg og eggerøre kan smake så forskjellig?😂

✗ Jeg lurer på hvor mye bedre miljøet har hatt det de siste ukene jeg. Finnes det noen tall på det?

✗ Er det ikke både sjukt flaut, utrendy og ulovlig å dele ut rabattkoder på fillers og andre behandlinger i samme gate? Jeg driter i om du liksom “bare” har 4000 følgere, for det er 4000 følgere for mye.

✗ Jeg har bestemt meg for å ta opp en eksamen til høsten jeg. Jeg har kanskje ikke snakka så mye om skole, utdanning og den slags, men jeg skal gi dere en update på det snart. Jeg har utsatt den eksamen gang på gang, men nå skal jeg hoppe i det og blir ferdig med det og feire med oreokake når jeg er ferdig😂

✗ Yes og No til en SÅNN shorts? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Hva syntes du? Hadde du brukt det?

✗ Nå skal jeg på fotballtrening! Det sitter litt langt inne i dag fordi jeg føler at det er så mye annet jeg burde gjort, men jeg prøver å minne meg selv på at jeg har veldig godt av å slippe det jeg har i hendene, logge av litt, le og trene.

Jeg håper du har hatt og har en fin dag, klem fra meg!

13 kommentarer

13 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. På Dagsavisen.no har de et innlegg om hvordan CO2en i luften og masse annet med miljøet har forandret seg under karantene opplegget. Veldig kult å lese om egentlig.
    Og jeg tenker yes til shortsen

    1. Jeg flytter ikke hjem, men noen av tingene mine gjør det til leiligheten vår er klar. Alt skal ikke til Stockholm, og siden vi bor ganske så midlertidig frem til det så måtte det bare bli sånn ❤️

    1. Hei! Nei, det skal vi ikke. Det er bare litt flyttekaos akkurat nå og det ble litt endring av planene på grunn av viruset. Alt er fint mellom oss, og vi gleder oss bare veldig til å komme til Stockholm og til leiligheten vår er ferdig bygd 😂❤️

  2. Jeg hadde ikke gått med shortsen 🙈 hadde den vært litt kortere og tightere så kanskje. Men jeg foretrekker å gå med treningsshorts hvis jeg skal gå med shorts 🤪 du vet de umbro shortsene, hadde alle slags farger før, men nå eier jeg ingen shorts. For er dessverre ikke så ofte vær til å gå med shorts her i Bergen 🤪
    Stå på med pakkingen og systematiseringen av tingene deres og masse lykke til med flytting hit og dit 😃

      1. Er ikke alltid viktig at det er mote, det skal være komfortabelt å gå med ✌🏽 Jeg er en av de som går med klær som jeg gikk med når jeg var 15 år (11 år siden 😅). Men fordi det er komfortabelt. Er fortsatt like liten i kroppen som da jeg var 15. Men jeg har en jobb der jeg går med arbeidsbukse, vernesko, genser og jakke, tshorte hvis det er vær til det eller jeg er inne å jobber (jobber som tømrer).
        Og etter en dag i arbeidsbukse er det ingenting som er bedre enn å ta på seg en stor joggebukse 😃 og i helgene går jeg mye i trenings tights 😅 jeg er ikke opptatt av at klærene skal være fine og siste skrik. Så lenge de er hele og passer 😂
        Kan sminke meg når det passer på humøret, ellers går jeg med en dått på hovve (håret samlet i en ball).
        Noen mener nok at jeg er alt for guttete utseendemessig og personlighet. Noen synes det er kult jeg er meg selv.
        Men det viktigste av alt – Det er bare en utgave av meg, deg og deg. Og takk for det! Tenk hvor slitsomt det hadde vært hvis alle var make 😳
        Takk Gud for at vi har fått hver vår utseende, personlighet, størrelse, vekt, høyde, fasong, pupper og høner i alle former og fasonger!
        Tenk hvor kjedelig det hadde vært å sett 1 person naken så har du plutselig sett hele verden naken 😳
        Nei, viktig å være seg selv og være stolt over det!
        Synes du er en godt forbilde, ikke for mye fokus på kropp, utsende og alt sånt fjas. Du er god nok som du er, og det bør jo holde i massevis!
        God lang helg ✌🏽💕

  3. Den shortsen var super classy og fet! MEN om man er kjempe usikker på et plagg burde man da kjøpe det? Det blir kanskje nytt lite og er veldig lite miljøvennlig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *