Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God tirsdag, gjengen!

✗ C har reist på landslagssamling i dag, og han er så kjekk at jeg dåner, haha! Jeg har dratt til mamma og pappa for et par dager (jaggu på tide) og for å jobbe med et hemmelig prosjekt…

✗ Er det lov å skryte litt av seg sjæl eller? Kult, da gjør jeg det! Det er cirkabirka tre måneder siden jeg røk alle leddbåndene i ankelen min, og jeg trodde at det kanskje var over og ut med både fotball og løping, men de tre siste ukene (og idag) har jeg fått kava meg gjennom mila!

✗ Bestevennene våre skal få en gutt😭💙 Jeg grein som en unge da de fortalte meg at de var gravide i høst, og idag fikk de vite at det er en gutt. Gurimalla så stas! Jeg kommer til å gå berserk og bli enda mer verpesjuk (om mulig). Jeg gleder meg så til å treffe han!

✗ Om man for eksempel samkjører med noen et sted, er det ikke da normalt å hvert fall tilby seg å vipse den som har lagt ut for kjøreturen, eventuelt drivstoff og parkering?

✗ Nå har jeg så lyst på vår at det kribler innvendig. Jeg vil kjenne at sola varmer, høre at fuglene kvitrer og at asfalten er bar. Ja, også vil jeg begynne å bruke de fine kjolene jeg har i skapet, haha! Og skjørtene mine. T-skjortene. Solbrillene mine. Ah, jeg lengter!

✗ Lite er så nedtur som når man har bestilt noe på nett, også dumper det inn en tollregning som omtrent koster mer enn selve produktet flere dager etter at man har fått den…

✗ Her om dagen satt jeg på kamp og foran meg satt det en mamma med barnet sitt. Mammaen satt BARE på telefonen, snappet og var på Tinder. Jeg la ut en story sammen kveld der jeg skrev at jeg aldri kommer til å forstå meg på foreldre som bare sitter på telefonen når de er sammen med barna sine. Merkelig nok var det mange som prøvde å forsvare det og jeg forstår selvfølgelig at det kan være grunner til at man sitter på mobilen – Men ikke på Tinder og Snapchat vel? Hun knipset bilder i hytt og gevær og sønnen sa i fra flere ganger at han ikke ville at hun skulle ta bilder av han. Han spurte til og med om hun ikke kunne følge med litt. Konklusjon: Jeg syntes det er rævva.

✗  I dag er det verdens kreftdag og jeg sender en klem til alle som kjemper, alle som har mistet og alle som savner❤️

✗ Dette er meg i skrivende stund☝️🏻 Jeg holdt på å gå i solariumsfella i dag, men takk og lov så seiret fornuften. Det er lenge siden jeg har følt meg så bleik, grå og stusselig, men jeg er heller bleik og blid, en brun og syk. Og hallo, den “jeg føler meg grå”-følelsen går over, forhåpentligvis i morra.

✗ Jeg håper du har det bra, at du gjør noe du liker og at du ikke finner deg i noe tull!

Vi snakkes litt seinere i kveld. Jeg har nemlig skrevet ned noen tanker om noe jeg veit mange av dere lurer på…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *