Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Annonselenker

– Blazer HER – Genser HER (jeg ELSKER den)- Buksen er gammel –

✗ I natt våknet jeg opp i panikk over at jeg trodde jeg hadde glemt å merke et innlegg på bloggen med reklame. Reklamehaterne syntes sikkert det er på sin plass, men jeg må ærlig innrømme at det var fryktelig kjedelig. Halv fire i natt logget jeg meg derfor inn for å sjekke, og alt var som det skulle – Bortsett fra at jeg hadde mareritt om annonsemerking. Hurra!😂

✗ Er det ikke skikkelig rart at man kan se helt lik ut som i går, og allikevel føle seg HELT annerledes?

✗ Jeg er en som småtraver over fotgjengerfeltet om fire biler må stoppe for å vente på meg, så jeg lurer på hvordan de som omtrent krabber over fotgjengerfeltet klarer det uten å enten bli stressa eller tenke at det kanskje er veldig irriterende. De som av en eller annen grunn er nødt til å bruke lang tid over er jo stor sett ganske ydmyke og søte. Det er ikke kompisgjengen som krabber.

✗ Er det bare jeg som klarer å ha så god til at jeg får dårlig tid? 😂

✗ I går så jeg en tilfeldig fyr hjelpe en tilfeldig gammel dame med alle bæreposene hennes på butikken og jeg hadde veldig lyst til å gi han en high five!

✗ Her om dagen skulle jeg ha et møte. Personen jeg skulle møte sa at det beste var at jeg kjørte dit, ettersom hun bare hadde EL-bil. Det er mulig at jeg er helt surrete, men hva i alle dager er logikken med det? 🤔 Er det bedre at jeg kjører til deg jeg som ikke har EL-bil, fordi du må lade EL-bilen og det er stress? Hmm…

✗ Jeg kan ikke skjønne at folk syntes det er teit å kjøpe bruke klær. Jeg kjøper en hel del bruktklær og det er jo GENIALT! Det er genialt for både lommeboka og miljøet – Og det syntes hvert fall ikke jeg er teit

✗ Det er flere jeg har gått i klasse med og som jeg har vokst opp med, som har fått barn eller som er gravide. Det er dødshyggelig, men det gir meg også litt hetta.

✗ Er det bare jeg som kan få prestasjonsangst av at en eller annen jeg digger, liker eller ser opp til begynner å følge meg på Instagram? Litt som at jeg må prestere for at den personen skal like meg. Det er jo så teit 😂

✗ Nå setter jeg nesa mot Helsinki. Jeg håper dagen din er like fin som deg ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *