Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Jeg har gledet meg skikkelig til denne uka, og ikke spør meg hvorfor. Jeg håper bare at jeg kan bli litt flinkere til å stresse ned, puste ut og faktisk bare nyte alt som er skikkelig fint!

✗ Er det bare jeg som syntes det er vanskelig å finne fine jakker om høsten/vinteren? Det er ikke det at det ikke er en haug av de eller at de ikke er fine, det er bare vanskelig å finne én og ikke fjorten, haha. Kanskje jeg skal lage et innlegg med noen fine, om det er noen andre som ikke klarer å bestemme seg?

✗ Jeg skjønner ikke hvordan mine medsøstre klarer å trene med håret løst. Blir det ikke hår overalt, surrer det seg ikke inn i apparatene, slår det deg ikke i fleisen og blir det ikke sinnssykt varmt?

✗ NRK er nødt til å komme med en sesong 2 av Exit. Jeg er hekta, sjokkert og avhengig!

✗ Når jeg bestiller pakker på nett så hender det at de omtrent ankommer på andre siden av jordkloden, og hva i alle dager er egentlig greia? Jeg opplever til og med å måtte dra til nabokommunen for å hente pakkene mine. Det er liksom litt for heftig å kjøre en halvtime hver vei for å hente en pakke. Da har det liksom ikke så mye effekt lenger🙃

✗ Er det bare jeg som føler at iPhonen min automatisk blir dårligere med en gang det kommer en ny iPhone?

✗ Jeg har jo ikke høstferie lenger, men hvert år når lillesøster har høstferie så sniker liksom jeg til meg litt høstferie jeg også. Jeg elsker høsten, og det er nydelig å ha noe og skylde på. Spesielt når man egentlig aldri har noe som heter ferie😅

✗ I dag har jeg vært hos frisøren igjen. Jeg var SÅ fornøyd etter mitt forrige besøk, men fargen har typ bare blitt borte? Nå har jeg vært hos åtte forskjellige frisører de siste årene og jeg har enda ikke vært så fornøyd jeg føler at man burde bli når man omtrent betaler en sydentur. Jeg håper at jeg er like fornøyd med håret mitt som jeg er nå, om fire dager også, hehehe – For nå er det fiiiint

✗ Jeg tror oppriktig at det finnes en hel del foreldre som syntes det er kult at barna sine fester. Det er ikke sjeldent jeg overhører foreldre på for eksempel håndballtribunen som nesten skryter av at barna sine fester (og drikker), selv om de bare er 16 år. Wow, sier bare jeg.

✗ Nå skal jeg snart treffe mamma, for hun skal være med meg i et veldig spennende møte. C skulle egentlig være med, men hockey skjedde. Frykter at det kommer til å skje den dagen jeg skal føde også, og det er så tragisk at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte 😂 Fordelen er at jeg er sjefen….

Ta vare på deg selv 💘

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

    1. Hei! Ja, eller. Det var ingen ren farge kode og den var blandet med tre forskjellige, så hun sa det var veldig vanskelig å forklare uten å vise… Nummeret deres er: 66 79 88 27 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *