Ti tanker på en tirsdag…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Akkurat nå så føles det helt fint at høsten har meldt sin ankomst. Det frister liksom litt med deilige ullgensere, tøfler og stearinlys. Spør meg igjen i november, for det er fare for at jeg har endret mening til da, men akkurat nå skal det njuuuutast. Men først et (kanskje) siste sommerbilde fra vi badet i forrige uke👆🏼

✗ Det er ikke til å legge skjul på at jeg er rimelig svak for jakker. Nå har jeg forelsket meg i en svindyr vinterjakke som jeg tror at kommer til å gjøre mitt liv som frysende hockeyfrue litt bedre. Den er så kul og en del av meg skriker at den er for dyr, mens en annen del av meg skriker at jeg fortjener det. Kanskje C burde få sponse den? Siden det tross alt er han som gjør at jeg fryser fra september til langt ute i mai. Neida, men jeg er i tenkeboksen…

✗ Jeg har noen ganger sendt en hyggelig melding til noen jeg vet hvem er eller er bekjent av, når jeg har sett at det har merket feil på Instagram. Jeg har jo ingen verdens ting med det, men jeg vet at jeg hadde satt pris på om noen sa i fra til meg, sånn at jeg hadde mulighet til å gjøre det riktig. De få gangene jeg har gjort det så har jeg ikke fått svar og det har heller ikke blitt endret. Samma for meg, men betyr det at folk gjør det bevisst?!

✗ C har en tendens til å skulle kjøre snarveier når det for eksempel er kø når vi kjører. Jeg har en tendens til å bli stående, føye meg og akseptere at det suger å stå i kø. 9 av 10 ganger lønner det seg å være meg, for stor sett så straffer det seg med enten mer kø eller at vi må tilbake der vi slapp. Er det er mannegreie eller hva er det?😂

✗ Okei, jeg tror faktisk at noe av det aller verste jeg vet er mennesker som tror det er bedre enn andre eller at de er mer verdt enn andre. Jeg syntes oppriktig det er ekkelt med folk som trekker ned andre, for å heve seg selv eller som elsker når andre mislykkes fordi det gjør at de føler seg bedre selv🤮

✗ De mitt forrige besøk hos gynekologen har endometriosen vært MYE bedre. Jeg er nesten litt redd for å skrive det, for det er så typisk at det drar i gang i kveld, haha! Jeg banker tusen ganger i bordet og ber til høyere makter om at det skal fortsette å være sånn (hvert fall en god stund).

✗ Hvorfor er det sånn at alle bloggere ofte havner i samme kategori? Jeg så en blogger som delte noe her om dagen der hun skrev at ‘derfor gjør vi bloggere dette’. I ren nysgjerrighet klikket jeg meg inn og utrolig nok så hadde jeg aldri gjort det vedkommende skrev😅

✗ Jeg gleder meg SÅ til vi skal overta leiligheten vår om en liten evighet. Heldigvis er jeg for en gang skyld komfortabel med at det tar tid. Vanligvis ville jeg aller helst ha hatt det klart i går, men denne gangen så går det helt fint. Ja, til tross for at jeg allerede har begynt å se på interiør, haha!

✗ Jeg er elendig til å sove for lite. Jeg merker at jeg har sovet alt for lite i helgen, og at det ikke akkurat har hjulpet med noen litt heftige uker med lite søvn før det. Nå må jeg dra meg sjæl i øra og få litt grep om søvnen min igjen. Pulsklokka mi (Ignite fra Polar) blinker omtrent mot meg og skriker at jeg må skjerpe meg, og jeg skal prøve å gjøre som jeg får beskjed om. Ikke det at jeg egentlig har noe valg. 

✗ Jeg er så sinnssykt forelska om dagen. Det er nesten litt irriterende, men samtidig fryktelig deilig. Ja, og slitsomt. Jeg savner han før han har gått ut døra hjemme liksom. Klissklass. 

Jeg håper tirsdagen din har vært bra og at du ikke har fryst like mye som meg 💛

6 kommentarer

6 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag…

  1. ”Jeg er elendig til å sove for lite”.
    Eller mener du at du er ”elendig til å få nok søvn”? :p

  2. Fy fader! Kjente meg så igjen det med at mannfolk kjører omvei for å unngå kø🤣🙄 er like irriterende hver gang… føler aldri at vi kommer noe lengre frem om vi tar omvei, vi møter på kø uansett… det blir sightseeing i Oslo hver gang😬

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *