Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

- Finn blusen min HER & buksa mi HER -

✗ Jeg er hjemme igjen etter to dager i Arendal/Kristiansand. Etter at jeg desifiniserte og ryddet alt som kunne ryddes hjemme på søndag ga jeg streng beskjed til rotekoppen hjemme at det skulle se sånn ut når jeg kom hjem også. Enten så gadd han ikke å få kjeft eller så ville han gjøre meg glad (går for det siste) – Mannen kan når han vil gitt! Skal huske på det neste gang han sier “kan ikke du gjøre det da? Du er så mye flinkere enn meg”.

✗ I går begynte lillesøsteren min på videregående og på mandag begynner broren til C. Jeg føler at jeg selv begynte på videregående for et kvarter siden og vil aller helst sette meg på de og si at de må slutte å bli så store. Ja, og på den andre siden elsker jeg at de begynner å bli store. Haha, livet!

✗ Hvor flaut er det ikke å gi klem til noen med hvit skjorte, og når klemmen sitter igjen i form av sminke på skjorta?

✗ Apropos punktet over… Dagens quote på Instagrambildet mitt: Hvor fint er det ikke å tenke på at ca. 7.7 milliarder mennesker på jorda ikke vet at du finnes og de bryr seg ikke om at du av og til driter deg ut eller gjør noe feil💛

✗ I år har jeg bare badet én gang i Norge, og det er jo helt vanvittig! Jeg elsker å bade her hjemme, men været har ikke vært helt på min side, i juni druknet jeg i jobb og i juli var Middelhavet nærmeste nabo. August har foreløpig ikke fristet meg med verken sommerkjoler eller deilige kveldsbad, men jeg lever i håpet om at jeg skal få med et bad eller fire til!

✗ Er det bare jeg som klarer å stemme feil på avstemninger på Instagram? Du vet når du sitter og blar deg gjennom stories og plutselig har du klart å trykke ‘nei, du kler den ikke’ på en du halvveis kjenner sin avstemning om kjolen kler henne eller ikke?! Jeg er en sånn som enten er positiv, om ikke så lar jeg være å stemme. Ja, med unntak av når jeg gjør det med et uhell. Jeg kan jo liksom ikke sende en melding å skrive: Hehhee, mente at du egentlig kler den altså😅

✗ I dag gikk jeg forbi Sylvi Listhaug som hadde på seg en leopardbluse. Når jeg gikk forbi henne hadde jeg også på meg en leopardbluse. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle føle når blikkene våre møttes og det gikk opp for oss at vi begge var leopardsøstre. Jeg skal ikke gå med leopardtopp i morgen.

✗ Jeg irriterer meg alltid over folk som bruker skikkelig lang tid på å svare på meldinger og de siste ukene har jeg vært en sånn selv. Det er ikke fordi jeg ikke bryr meg eller gidder, det har bare blitt sånn. Jeg skammer meg!

✗ I morgen skal jeg Martine (21 år) ha med meg mamma til gynekologen fordi jeg trenger noen som kan drøfte veien videre med tanke på endometriosen og fordi jeg trenger en til å holde meg i hånda. Jada!🤗

✗ Nå skal jeg avslutte to sammenhengende arbeidsdager og henge med Ulrik, broren til C! Han skal sove her til i morgen og gjett om vi skal kose oss. Det er nydelig å ha en god grunn til å kose seg si!

Vi snakkes senere💛

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *