Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Klikk HER for å kjøpe produktet som gir meg livets glow!

✗ Det er så nydelig og være hjemme igjen, til tross for at det allerede føles ut som en evighet siden jeg var på ferie.

✗ I går var jeg hos mamma og pappa. Jeg og mamma ryddet i alt av klær, sko og jakker og til tross for at det var litt vemodig å si farvel til den gamle favorittgenseren og buksa jeg brukte hver dag i 8.klasse, så er det veldig fint å tenke på at noen andre kommer til og få masse glede av alt vi har pakket bort. En som ikke akkurat boblet over av glede er han jeg bor med. Jeg kom nemlig hjem med en haug av søppelsekker fulle av klær som skal til moren hans, kusinen hans, noen venninner av meg og kanskje litt til meg. Du vet… HVA? Denne hadde jeg jo helt glemt at jeg hadde. Pluss et speil lillesøsteren min ikke skulle ha på rommet lenger og litt sånn… Eller, mye sånn.

✗ I dag avbestilte jeg vippetimen min for første gang på så lenge jeg kan huske. Det betyr ikke at jeg aldri kommer til å sette på vipper igjen, men akkurat nå har jeg mer lyst til å gni meg i øynene om morgenen, kose C uten å si ‘æh, pass på vippene mine’ og bare være litt uten.

✗ Jeg har fått noen nye strekkmerker på den ene hofta som jeg kom over siste dagen på ferie. For noen år siden ville jeg fått panikk, nå tenkte jeg bare ‘velkommen i gjengen’. Bra jobba, Martine! 

✗ Jeg har et veldig ambivalent til minner som dukker opp på Facebook. Jeg tror egentlig ikke jeg syntes at det er så kult, faktisk. Av og til dukker det opp et hyggelig minne fra en ferie jeg var på for mange år siden, men plutselig så dukker det opp et bilde av noe eller noen som gir meg en klump i magen.

✗ Hvor kjipt er det ikke egentlig å si til noen at ‘å, du er så mye penere med det eller det’. Jeg har jo hatt vippeextensions i seks år (ja, det er vilt) og det er ganske mange som har sagt til meg at jeg er så mye penere uten. Det er jo for så vidt hyggelig å høre at jeg er fresh nå, men betyr det at jeg ikke har vært fin de siste seks årene på grunn av det? Haha. Jeg skal aldri si til noen at de er penere med det ene eller det andre, for jeg klarer å formulere meg på en annen måte. Note to my self. 

✗ Jeg har i mange år ønsket meg at jeg kan være en som våkner kl. 08 uten å være steintrøtt og gretten. Etter at jeg kom hjem fra ferie har jeg vært det og grunnen er jo at jeg i tre uker har ligget en time foran her hjemme. Skal fortsette å lure hjernen min til å tro at det fortsatt er stå, så lenge det lar seg gjøre.

✗ Jeg har tenkt på en ting i det siste som jeg egentlig skammer meg litt over, men som oppriktig gjør meg litt lei meg. Jeg har en haug av fine folk som følger, kommenterer, liker og engasjerer seg på Instagrammen min, men det kan faktisk gjør meg litt deppa at det er veldig mange av mine venner som lar være å kommentere. Det har vært sånn siden jeg begynte med det jeg holder på med nå, og jeg tror kanskje folk tenker at det uansett ikke har noe å si eller at jeg får nok, men det er faktisk litt kjipt. Selv om det er litt flaut å si det høyt.

✗ Jeg har grillmat på hjernen. Det eneste jeg har lyst på er grillmat, grillmat, grillmat. Hva vi skal ha til middag idag? Jo, grillmat.

✗ Nå skal jeg fortsette å fikse litt her hjemme. Jeg kommer med en oppdatering i kveld om hva som egentlig skjer i livet nå, for det skjer en hel del og det er grunnen til at jeg aldri fikk oppdatert her inne i går💛

Vi snakkes senere!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Du er et godt forbilde for mange Marty, skylle ønske flere bloggere var lik deg.
    For mange er det viktigste å vise frem Prada vesker og bikinier som ser ut som frimerker.
    Jeg har fulgt deg lenge,jeg er i en alder som gjør at jeg har barn eldre enn deg,men du inspirerer meg vennen. Jeg har godtatt meg selv og mine arr både innvendig og utvendig,i sommer har jeg vært på stranden…ja noen kilo extra har jeg som en kvinne i overgangs alderen fort kan få..men takket være deg,dine innlegg og artige bilder så har jeg på godt norsk begynt å gi flatt faen.. jeg er god nok akkurat som jeg er 👍
    Nå er sommeren snart på hell,og jeg gleder meg til å se mitt lag ha sin første is trening, jeg gleder meg til å følge C sine kamper og følge de selv om Sparta er mitt lag.
    Å neste gang jeg er i Asker hallen og ser ditt blide ansikt skal jeg denne gangen se om jeg våger gå bort til deg å be om den klemmen jeg ikke turte be om i fjor. Gi den en kjempe klem å si at akkurat du,du er en kjempe hærlig jente med en flott utstråling som jeg,gammel som jeg er med mine snart fylte 50 år bare digger 💕
    Ønsker deg og C en flott kveld videre.

    Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *