Det skjer mye på privaten

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og velkommen tilbake til virkeligheten! Sånn 👆🏼 har det sett ut her idag. Ikke så bloggvennlig, men der vet – Virkeligheten ekke så bloggvennlig. Det er rart med det.

Ferien er over for denne gang, jeg er fylt opp med både motivasjon og energi og jeg er skikkelig klar for å ta fatt på den kommende høsten, selv om det er helt fint om sommerværet vil fortsette en stund til.

I går begynte C for fullt med trening igjen, og til tross for at jeg føler at jeg nettopp fikk han hjem fra VM, så har det faktisk gått to måneder. Eller, de månedene har ikke gått, de har flydd av gårde.

Heldigvis fikk vi to fantastiske uker sammen på Kypros, og tidligere har jeg vært veldig spent på at hockeysesongen skal begynne, for jeg vet hva de innebærer. Nå gleder jeg meg bare. Kanskje er det fordi han er så sykt motivert og fordi vi aldri har vært et bedre team enn nå. Ikke vet jeg. 

Det føles hvert fall skikkelig digg at hverdagen sakte men sikkert drar i gang igjen. Jeg har fortsatt noen litt roligere dager foran meg, med unntak av noen jobboppdrag, men det passer utmerket med en litt myk start. Ikke det at jeg skal sitte på rumpa, og jobbmessig så har jeg jo lagt opp til det – For det skjer ganske mye på privaten.

Lillesøster skal flytte, for å begynne på Norges Toppidrettsgymnas i Bærum. Det er så rart, for jeg hadde aldri forestilt meg at hun skulle surre seg ut hit hun også eller at hun skulle gå på den samme skolen som C gikk på. Som storesøster har jeg litt ‘hettapanikk’, men det er vel kanskje sånn det er å være storesøster?

Hun og C fleipet med at det kommer til å bli så hyggelig når han er ferdig på trening og hun er i hallen for å se hockeygutta spille juniorkamp. Jeg syntes ikke det var litt morsomt en gang og informerte tydelig om at jeg kom til å enten sitte ved siden av eller dra hun i fletta ned til oss.

  1. Det er jo ikke mange år siden jeg satt der selv.
  2. Hun er altfor søt, snill og liten for den salgs.

Haha! Neida. Jeg jobber med tigeren inne i meg som vil beskytte hennes fra alt. Hun kan jo trøste seg med at storebroren hennes er enda verre. Hurra 😂

Men, det er ikke bare lillesøster som skal flytte. Mamma og pappa skal også flytte! Til verdens fineste og mest perfekte hus for dem faktisk.

Så, jeg kan vel egentlig trekke tilbake det at jeg har noen litt roligere dager foran meg, for det skjønner jeg selv at jeg ikke har. Snarere tvert i mot. Jeg skal jo faktisk flytte, for selv om jeg ikke bor hjemme lenger, så føles det ut som at jeg flytter jeg også. Mamma prøvde seg på å kalle MITT rom for et gjesterom, men da fikk hun høre det. Så voksen har jeg ikke blitt enda, altså. 

Uansett. Jeg er skikkelig klar til å ta fatt på tiden som kommer fremover. Jeg tror det blir en veldig spennende høst og jeg gleder meg!

Jeg skal forresten være med og spille verdikampen på Norway Cup i morgen. Den begynner 12.00 og det er veldig stas! Tenk så heldig jeg er som får lov til å være med på så mye gøy og fint.

Kom om du har mulighet, så ses vi💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *