Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Jeg kunne ønske at jeg var like fin som jeg var på håret på bildet over hver eneste dag.

✗ Er det bare jeg som i perioder har lyst til å kjøpe absolutt ALT jeg ser, mens jeg i andre perioder knapt gidder å kjøpe middag en gang?!

✗ Det er en haug (på ekte) som har spurt meg om hvor jeg kjøper undershortsene mine og min absolutte favoritt finner du HER. Jeg prøver å kvinne meg opp til å bruke bare den med en topp til. Jeg syntes det er dødshot på andre, men føler den ikke helt selv. Enda. Den er hvert fall helt prima under kjoler og skjørt!

✗ I dag har jeg endelig fått spylt uteplassen vår! Det var jaggu på tide. Jeg har veldig lyst til å gjøre den fin og fresh for sommeren nå, men ettersom vi bare leier her vi bor nå og at dette er den (må tenke) sjette leiligheten på fire år så kjenner jeg at motivasjonen ikke er helt på topp. Eller, motivasjonen finnes, men den irriterende og fornuftige stemmen i meg sier at det kanskje er lurt å ikke svi av altfor mye på en uteplass vi aldri vet hvor lenge vi skal ha. Hmm… Sånn ting ser ut nå så skal vi hvert fall bo her et år til (en sesong) og det er for det første veldig deilig, men den mindre fornuftige stemmen i meg forteller meg også at vi da burde gjøre litt ut av den plassen vi har. Nei, jeg må i tenkeboksen! Det trenger jo ikke å koste allverdens heller… Eller…

✗ Vi har pratet mye om å kjøpe bolig nå i det siste. Vi vurderte jo faktisk å kjøpe for noen uker siden, men fornuften tok oss igjen der også gitt. Vi er hvert fall enige om at det er i Asker vi trives og at det er her vi vil ha vårt felles hjem, så det skjer nok i løpet av et års tid. Da spiller det ingen rolle om hvilket land vi bor i med hockeyen, så lenge vi har noe å komme ordentlig hjem til. Og da blir det uteplass skal jeg si deg!

✗ Jeg trodde det var nok å ha hockeykøller stående overalt i huset, men nå har fyren jaggu begynt å spille innebandy også nå. I dag måtte han ha en ny innebandykølle for det var skikkelig viktig.

✗ I helgen gikk det opp for meg hvor stor lillesøsteren min og lillebrødrene til C faktisk begynner å bli. Jeg føler meg som bestemor når jeg sier dette, men det går altfor fort. De myke og gode bollekinnene forsvinner og de blir altfor store. Jeg har vært tydelig på at jeg for alltid kommer til å kose og klemme på de, selv når de er 34 år og gift.

✗ På flyet hjem fra Spania på lørdag gikk jeg gjennom noen bilder på mobilen min som er fire år gamle. Jeg kom over masse gamle snapper og skammet meg over hvor fjortis og teit jeg var. Det hender jeg syntes lillesøs er både fjortis og teit når hun sender meg snapper (og kanskje spesielt til vennene hennes), men da forsto jeg at det bare er fire år siden jeg var helt lik. IDENTISK LIK. Så, jeg skal slutte å mobbe henne nå👇🏼

✗ I dag har jeg endelig fått kjøpt meg vaffeljern. Jeg har ønsket meg nytt vaffeljern siden januar, så det var sannelig på tide at jeg fikk ut finger’n!

✗ Jeg håper som vanlig at tirsdagen deres har vært og er fin! Nå skal jeg jobbe litt på et foredrag jeg skal holde på fredag. Jeg gruer meg alltid, selvom det alltid går på skinner. Kanskje det er derfor. VI SNAKKES💛

3 kommentarer

3 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Hvorfor er nesa de så skjeiv egentlig? Ikke så veldig symmetrisk i fjeset ditt hvertfall. Har du vurdert å fikse på det??

    1. Hva er dette for slags spørsmål? Ikke rart folk får komplekser når man får slike kommentarer….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *