Det bare skjedde

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei sveis!

Akkurat nå sitter jeg ute på terrassen og jobber litt. Jeg skulle gjerne sittet her med sola i fleisen og bikini på kroppen, men skjønner at jeg må ta til takke med en grå himmel og hettegenser. Jeg gidder snart ikke å etterlyse sommeren mer faktisk, jeg har nemlig bestemt meg for å late som at det er sommer samme hva. Sånn er det med den saken.

I dag har jeg hatt hjemmekontor, og det er kanskje det beste jeg vet. Jeg får nemlig gjort SÅ mye og jeg setter skikkelig pris på det faktisk. Jeg har vært på treningssenteret og løpt (ja, det var skryt) og forsøkt å få gjort unna så mye som mulig.

I ettermiddag fikk jeg en raptus, eller jeg fikk egentlig det i går kveld og fikk streng beskjed av han jeg bor med at jeg måtte ta meg sammen. I går gikk jeg nemlig i tenkeboksen på om jeg skulle ta fatt på uteplassen vår, og rett etter klokken ni i går kveld fikk jeg det for meg at jeg skulle på Ikea. Ja, og nå begynner jaggu uteplassen å ta form. Voooopsi!

Det skal sies at C ga tydelig utrykk for at han meldt seg ut av den prosessen allerede i går, og det var jo helt supert – For da er jeg sjefen. PRIMA!

Det som ikke er like supert er at ‘grilltralla’ som jeg kaller den plutselig hadde blitt et tørkestativ til illeluktende og vått hockeyutstyr i det jeg kom hjem fra spikershopping i stad:

Jeg trøster meg med at det hvert fall er bedre at det tørker der enn inne, samtidig som jeg teller til ti.

Verdens fineste mamma har bursdag i dag, og hun og lillesøster kommer hit om en liten stund. Det ble litt spontant ettersom vi egentlig skal feire henne på mandag, så om noen har tips til noe jeg kan bake/kjøpe litt brennkvikt tas tips i mot med et stort takk! Styrk det første der forresten. Kjøpe hørtes ut som en god plan.

Nå skal jeg svare på noen mail, før jeg skal fortsette på prosjektet her. Jeg holdt på å skrive god helg til en jeg mailet med tidligere i dag, så jeg er jo helt forvirra, jeg.

Vi snakkes!
Jeg håper det har skjedd noe fint med deg i dag💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *