Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Jeg er i Slovakia nå og jeg har med meg kameraet mitt på slep. Jeg har tenkt til å vlogge herfra, så stay tuned!

✗ Som jeg gleder meg til noen dager med ferie! Ah, jeg har antakeligvis trøkt det godt inn i fleisen på dere nok nå, men jeg kjenner at kroppen verker etter det. Jeg skulle aller helst ha dratt til et sted der solsenga, bikinien og flass på nesa ventet, men Slovakia før duge for denne gang.

✗ Hvorfor er det så mange som ikke klarer å stå bak ‘stå her linja’ rundt bagasjebåndet på flyplasser?

✗ Nå er jeg blogger sjæl og jeg veit at det ikke alltid er enkelt å oppdatere, poste noe inspirerende eller å være på G. Jeg følger jo en del kontoer og blogger jeg også, og jeg blir like skuffa når jeg går inn for å suge til meg inspirasjon, kloke ord eller hva det nå er hos disse, og når det ikke er oppdatert noe som helst. På fire dager. Hallo, av og til er det greit, men det er på ekte skikkelig kjipt når det skjer ofte. 

✗ Jeg er på avrusning fra pulsklokka mi. Den røk (av alle ting) på fredag og jeg er oppriktig lei meg. Jeg leverte den inn på lørdag og nå ligger den ensom og alene et eller annet sted for å bli fikset. Jeg savner den skikkelig. Helt på ekte.

✗ Jeg kjøpte meg en heeeeeftig bukse på lørdag! Jeg handler sjeldent hos Gina Tricot (bortsett fra favorittjoggisen min), men jeg falt pladask for DENNE.

Denne bolla fortjener egentlig en egen tanke. Altså…🤤

✗ Jeg lurer på hva noen får ut av å skrive stygge ting til andre jeg. Jeg lurer på om noen av de som hamrer løs i et kommentarfelt på for eksempel Facebook blir glade etter de har gjort det.

✗ Jeg tror jeg har bestemt meg for å ha et fast innlegg i uken der jeg tipser om mine favorittplagg akkurat nå! Jeg har egentlig ikke luftet tanken med noen av dere før nå, men jeg får jo stadig vekk spørsmål om hvor ting er fra eller om jeg har tips til hvor man kan få tak i enten det ene eller det andre. Jeg tenker derfor at det kan være kult å samle det litt og gjøre det til en fast greie? Hmm… Jeg tror kanskje det blir sånn. Hva tenker dere?🖤

✗ Her om dagen overhørte jeg en kvinnelig fotballtrener skrike til den mannlige dommeren som dømte laget hennes at han var et ‘jævla mannfolk’ og at han skulle kysse en banan, hva nå enn det betyr, hehe. Folk kunne ikke skjønne at dommeren reagerte, men tenk om det hadde vært motsatt og at en mannlig trener hadde skreket for eksempel ‘jævla kjerring’ til den kvinnelige dommeren a. Heh, ikke spesielt populært.

✗ Nå skal jeg logge av, ta fatt på Bratislava og nyte VM-feberen! SÅÅÅ stas.

Jeg håper tirsdagen deres har vært finfin. Vi snakkes herfra i morgen!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *