– Bukse HER – Jakke HER – 

Hei fra hun som nettopp ble hysterisk for at hun hadde lagt igjen passet sitt hjemme. Lærdom: Det er lurt å sjekke riktig lomme før man blir hysterisk!

Jeg, mamsen, mammaen til C og mommoen til C setter hvert øyeblikk nesa mot Wien. Vi skal ta tog derfra og videre til Slovakia og Bratislava, eller rettere sagt hockey-VM, VM-feber og billig øl.

Morfaren til C kommer etter i morgen, og selv om gjengen er langt ifra fullkommen, er vi jaggu en fin gjeng for det.

Som jeg gleder meg til å reise bort i noen dager, til å spise god mat, til å få ned skuldrene til det normale igjen, til å subbe rundt i landslagsdrakta og til å kanskje få sneket meg til en klem eller to av mannen i mitt liv.

Vi reiser hjemover på søndag igjen, men før den tid skal vi få med oss Sveits-Norge, Østerrike-Norge og Italia-Norge. Det står også en del digge restauranter, noen turistattraksjoner og søvn på planen. Om du skulle ha noen tips til hva vi burde gjøre, er det bare å rope ut!

Nå skal jeg klappe igjen macen og svi av en hel lønning på en vannflaske.

Jeg håper du har det bra!

Vi snakkes fra Bratislava ❤

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi reiser til…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *