Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ HEI HVERDAGEN! Jeg tror vi må jobbe litt med relasjonen vår igjen. Selv om jeg babla noe om at hverdagen er fin og bra i går, så har jeg angret litt idag. Det er jo tross alt svært digg med ferie!

✗ C dro på landslagssamling idag og det gikk opp for meg at jeg hadde blitt litt for komfortabel med å ha han hjemme. For til tross for at han har vært lite hjemme de to siste månedene har han kommet hjem om det enten er tidlig kveld eller om natten. Det er også kanskje en av grunnene til at hverdagen slo meg litt hardt i fjeset igjen. Vi har liksom ikke helt fått tatt igjen all tiden vi har mistet de siste månedene, men, sånn er det. Jeg veit jo hva jeg har signa meg opp for, tross alt. Og hallo, han er jo helt rå, så det er mest gøy!

✗ I dag har jeg kanskje produsert noe av det sterkeste og beste jeg noen gang har gjort. Jeg har spilt inn en podkastepisode som kommer om en liten stund og som ja, både betyr ekstremt mye og som er veldig vond og sår.

✗ Jeg har ikke ord for hvor forferdelig jeg syntes at terrorangrepene på Sri Lanka er. Fyfaen så forferdelig.

✗ Jeg ga på et tidspunkt opp taktikken min om å ‘bare ha mine nærmeste’ som venner på Facebook. Nå har jeg SÅ mange venner på Facebook og det hender det dukker opp noen som jeg lurer på hvem er og som jeg aldri har hørt om. Såpass er’e. Jeg har derfor mange ulike Facebookvenner og det er en del av de som skriver statuser om både dype familierelasjoner og når de går på do. Folk får skrive hva de vil altså, men det hender jeg lurer på om alle vet at jeg faktisk kan lese det. Ja, og at alle andre også kan det, haha!

✗ Hva er egentlig greia til di som bråbremser rett foran et fartsboks og som kjører ti kilometer i timen under fartsgrensa forbi en fartsboks? Er det 60, så er det 60, ikke 45.

✗ Jeg gleder meg til sene sommerkvelder med gode venner, musikk, grillings, jordbær og lite stress. Påsken ga meg en deilig smakebit, og som jeg lengter!

✗ Jeg spiser veldig sjeldent kvikklunsj, men i påsken ble det sannelig litt kvikklunsj innabords. Av en eller annen grunn har vi skapet her hjemme FULLT av kvikklunsj og jeg lurer litt på hva jeg egentlig skal gjøre med det. Jeg kan faktisk ikke spise opp alt selv om jeg drømmer om det og det er jo uaktuelt å kaste det. Jeg tror at jeg muligens må inviterte på kvikklunsjfest.

✗ I dag slutta jeg å følge en blogger på Instagram som aldri gir meg noe annet enn en klump i magen. Bort med det og hei til de som får meg til å føle meg bra, glad og inspirert! Det er lov og det handler ikke om at hun ikke er ålreit, men at jeg ikke orker å få en klump i magen hver gang hun legger ut noe som forteller meg at jeg ikke er bra nok.

✗ Nå skal jeg på fotballtrening! Jeg håper tirsdagen deres har vært bra og at det har gått greit å ta fatt på hverdagen igjen💛

Klem fra meg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *