Leiligheten min:

Categories TIPS!

De siste fire årene har jeg bodd i fem – Nei, vent… Seks forskjellige leiligheter. Grunnen er ikke at jeg er så innmari glad i å flytte for å si det sånn, men, jeg har sannelig blitt god på det etter hvert. Grunnen er jobben til C, kontrakter og surr, og derfor har det blitt til at vi har flyttet rundt. Jeg vet godt at leiligheten vi bor i nå er midlertidig og derfor prøver vi å ha det så enkelt som mulig. Men til tross for det, så er det viktig for meg at det føles ut som et ordentlig hjem der vi bor.

Vi prøver å eie minst mulig og jeg har ikke tall på hvor mange sofaer vi har kjøpt, solgt, kjøpt og solgt. Sofaen vi har nå kjøpte jeg brukt og jeg er storfornøyd. Den var nesten ikke brukt, og jeg takket stort for at vi slapp å punge ut i dyre dommer enda en gang.

Jeg sverger til Desenio og har det siste fire årene vært en, om jeg så får si det sjæl, en god kunde hos de. Plakater og postere er nemlig noe av det som setter stemninga for min del, og det er flaks for C at det gjør at jeg dropper ganske mye annet ræl. Haha!

Jeg falt pladask for deres nye kolleksjon som heter ‘iconic photos’ og jeg var overbevist over at det var et rett valg da en kompis av broren min var innom og kommenterte hvor kult det var at jeg hadde John Lennon på veggen(👇🏼).

Hallo, jeg vet. HAHA!

Hvis du syntes at det er vanskelig å se for deg hvordan bildeveggen din kommer til å se ut så har Desenio en egen bildevegg-bygger der du kan sette sammen veggen først og se hvordan det blir. Det er GENIALT!

Nå får du 25 % rabatt hos Desenio ved å bruke koden MARTINEHALV og koden gjelder fra 23.-25. april. Rabattkoden gjelder forresten ikke rammer, handpicked og collaboration-posters. Klikk deg inn og drøm deg bort 🖤

Gå videre til Desenio HER og rop ut hvis du har noen spørsmål! Vi snakkes.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *