Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ Jeg blir så glad av at sola skinner. Ti varmegarder til nå, så nærmer vi oss noe…☀

✗ Til tross for at jeg er veldig glad for at sola skinner, så har det jaggu sine ulemper også. Sola skinner inn i leiligheten dagen lang og ‘hybelkaninene’ danser rundt på de rareste steder. Jeg og støvsugeren begynner å bli ganske lei av hverandre nå.

✗ DET ER SÅ SYKT AT LAGET TIL C VANT GULL I GÅR. Jeg kommer ikke over verken det eller den hodepinen jeg har dratt på meg siden da, hahaha! 

✗ Jeg lurer veldig på hva som gjør at noen mennesker velger å ikke gjøre rent etter seg etter at de har vært på et offentlig toalett. Om grunnen er et de syntes det er ekkelt så kan de jo bare tenke seg hva vi andre syntes.

✗ Det er så stas at podkasten min endelig er godkjent og at vi er good to go nå! Jeg er skikkelig spent på hva dere kommer til og syntes om den!

✗ Jeg var hos frisøren på fredag. Jeg ble veldig happy med fargen, men MÅ jeg si ja til å klippe meg så mye som jeg gjør hver gang? Kun for at de skal få 550,- ekstra i kassa. Det er hvert fall sånn det føles. Heldigvis så vokser det ut igjen. “Ta litt på tuppene bare”, du liksom.

✗ Det hender jeg får det over meg at jeg skal melde meg på Ex On the Beach, bare poste sexy bilder på Instagram, gi beng i livet og slippe alle hemninger. Men så går det over. Heldigvis. Jeg tror det kanskje heter å være 21 år.

✗ Okei, med fare for å tråkke inn i et vepsebol… Hvis en person har utført flere plastiske operasjoner og frontet det som en gærning, plutselig legger seg flat, sier at det ikke gjør en lykkeligere og at man angrer, uten å gjøre noe med det… Angrer man egentlig da? Hvis man fortsetter å fikse på utseende i det skjulte liksom. Eller legger man seg flat bare for å få cred og sympati? Jeg har ikke peiling og har aldri stått i en slik situasjon, men tanken slo meg i går. Og i dag. Ja, og den har gjort det mange ganger.

✗ I går satt jeg ved siden av en fyr i 2,5 time som konstant ristet på begge bena. Jeg tror faktisk man kan finne på å kvele noen som gjør det. Det var så vidt, haha! 

✗ Nå er det feiring dag to som står på planen. Jeg henger i stroppen. Jeg henger i stroppen.

Vi snakkes💛

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *