Om Kristin Gjelsvik

Categories Podkast 🎧

Tenk at jeg har lansert min egen podkast a dere. «Sykt Ærlig med Martine» skjer og den første måneden er tema kropp.

Vi snakker sykt mye om kropp, vi blir daglig utsatt for reklame som oppfordrer oss til å endre på oss selv og det er et enormt kropps – og utseendepress. Den neste måneden skal jeg snakke med forskjellige mennesker som har noe å komme med rundt tematikken og jeg håper vi kan styrke hverandre, at vi kan komme med noen svar og at vi kan snakke om tematikken på en så god måte som mulig.

Og la meg presentere podkasten sin aller første gjest, nemlig: KRISTIN GJELSVIK!

Kristin og jeg snakker om kropp, hvordan forhold hun har til sin egen kropp og jeg stiller selvfølgelig noen spørsmål om debatten om Sophie Elise.

Jeg stiller Kristin spørsmål om hun syntes det er dobbeltmoralsk av henne å mene så mye når det kommer til kropp, når hun faktisk har vært med på Paradise Hotel – Som er et program som spiller mye på kropp.

Angrer hun på at hun kalte Sophie Elise Norges farligste forbilde? Hvor går egentlig grensa for hva det er greit at vi influensere gjør eller ikke? Har Kristin noen gang vurdert å endre på seg selv? Og, hva skal Kristin gjøre for å ruste sin kommende sønn for denne verden best mulig?

Jeg håper du vil høre på den aller første episoden. Du finner den HER eller ved å søke på den der man finner podkast (Spotify, iTunes + Podkast-appen på mobilen).

Dette er veldig stas 🖤 Ha en fiiiiiin dag!!

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Om Kristin Gjelsvik

  1. Hvorfor gi denne Kristin mer oppmerksomhet..?

    Vil du assosieres med Norges største mobber av kvinner og menn!?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *