… I dag er endelig podkasten min «Sykt Ærlig med Martine» godkjent og lagt ut. Etter mye om og men, litt krangling med iTunes og styr, er podkasten ute. ENDELIG!

Første episode kommer i morgen (følg med i morgen, for den første gjesten er FEEET), og de neste vil bli lagt ut fortløpende. Fra og med mai kommer episodene til å komme hver torsdag, men etter som det har blitt litt tull nå vil det komme en episode denne uken, to neste uke og to uken etter der. Fra og med mai vil det komme en ny episode hver torsdag!

Så, hva handler egentlig podkasten om? 

Jeg er langt i fra perfekt. Jeg driter meg ut, har mye å lære og jeg er som jeg er, og vet du hva? Det får jaggu værra nok.

Jeg snakker rett fra levra og jeg er sykt ærlig. Jeg er opptatt av at vi skal snakke om både det som er fint, det som er vanskelig og det vi snakker for lite om.

«Sykt Ærlig med Martine» skal være en intervjupodkast der jeg måned for måned tar tak i temaer jeg interesser meg for og som jeg mener at vi burde snakke om. Hvert tema vil vare i fire uker og for hver uke er jeg så heldig at jeg vil ha med meg en ny person som har noe å komme med til månedens tema.

Jeg har et ønske om å snakke om de innerste tankene min generasjon har og alt vi har på hjertet. Både de såre tingene, de morsomme tingene og de ganske så kleine tingene. For det å være ung er ikke bare, bare – Og jeg tror det blir lettere om vi snakker om det. Oss i mellom.

Jeg gleder meg skikkelig og håper både at jeg og du kan lære noe nytt, finne ut av ting vi lurer på og kanskje føle oss litt mindre alene, der vi føler at ingen andre er som oss.

Søk den opp der man finner podkaster. Itunes, Spotify og i podkastappen og hør introen allerede nå.

Abonner gjerne🖤

6 kommentarer

6 thoughts on “ENDELIG!

  1. Hei og gratulerer med podcast 👍 blir den bare å finne på iTunes? Ikke for oss med Android tlf? Klem og God Påske 🐥🐥🐥

  2. Gratulerer 👍👏 Håper du kommer på flere platformer etterhvert. Har ikke iPhone og ikke Spotify, men Samsung og Tidal her 👍
    Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *