Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

✗ I det dette innlegget publiseres sitter jeg i en ishall på Hamar. C har bursdag i dag – HIPP HURRA🎈 – og jeg følte mitt kall til å bli med moren hans opp til Hamar. Eller, det å kalle det for et kall er jo kanskje å ta litt hardt i, men har’n bursdag, så har’n bursdag.

✗ Nå har det vært sluttspill i så mange uker at jeg har sluttet å telle. Jeg mister nemlig litt livsgnist hver gang jeg tenker på hvor mange hockeykamper jeg har sett de siste ukene. I starten så hadde jeg lettere vanskeligheter for å tilpasse med en hverdag bestående av ISHOCKEY, ISHOCKEY, ISHOCKEY, ISHOCKEY. Nå som de er i finalen har til og med mitt konkurranseinnstinkt slått inn og jeg er omtrent mer gira en C. Ikke faen at de skal gi seg nå som det er lagt ned så mye tid, energi, krefter, svetting, krangling og greier. Det kan jeg bare gjør klinkende klart med en eneste gang.

✗ Det er veldig hyggelig for de som kjører motorsykler at de kan ta ut syklene sine og dure avgårde, men jeg får hjertet i halsen hver gang de kommer kjørende mellom meg og en annen bil i en kø som går i 60 km/t. Det kan hende de ser noe som jeg ikke ser, men jeg ser hvert fall døden i øynene de sekundene det skjer.

✗ Jeg gleder meg cirka SÅÅÅÅÅÅÅ mye til dere får høre på podkasten min «Sykt Ærlig med Martine». De første episodene er spilt inn, gjestene er så forskjellige, kule og jeg er veldig stolt. I utgangspunktet skulle alt være klart til fredag i forrige uke, men av en eller annen grunn så ekke jeg og iTunes verdens beste venner, så ting tar litt tid – Selv om jeg bare sitter på gjerdet og venter akkurat nå!

✗ I går hentet C den nye bilen sin og jeg tror nesten ikke han har vært så forelska i meg som det han faktisk er i den bilen – Noen gang. På lørdagskvelden skulle vi se på film og han sa at han bare skulle se på noe kjapt. Etter 20 minutter satt han fortsatt og så på noe kjapt. Vet dere hva han så på?

Jo. Youtube-videoER av den nye bilen.

✗ Søndagens episode av Heimebane gjorde sånn at jeg faktisk kommer til å se en eventuell sesong tre.

✗ Jeg gleder meg skikkelig til sommeren. Til å se igjen bestevenninna mi, til å grille, spise is, bade, sitte ute på terrassen til langt på natt, gå barbent, ha fregner på nesa og kjenne på hvor heldig jeg er. SOM jeg lengter. 

✗ I går var det to stykker som lurte på om jeg er gravid fordi jeg gløder om dagen og fordi jeg virker så forelska. Jeg lar det blir med det.

✗ Nå har jeg vært på x-antall ishockey- og fotballkamper de siste ukene og jeg lurer på når folk skal slutte å bruke «homo» som et skjellsord. Det ekke mye kult når mannfolk på 40 år står og skriker «HOMOOOO» på tribunen ass.

✗ Jeg håper tirsdagen deres har vært fin, at du er mett i magen og noe å være takknemlig for!

Stoooor klem💛

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *