Ti tanker på en… søndag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD SØNDAG 💚💛

✗ Ukene hjemme har flydd avgårde. Jeg har snart hvert hjemme i fem uker, og dagene har bare forsvunnet. Det er så mye jeg skulle rekke som jeg ikke en gang har rukket å tenke på. Denne uka bestemte vi også at jeg skal være hjemme en uke ekstra for å bli ordentlig ajour med alt jeg skal – Og fordi jeg har et prosjekt som ble utsatt en uke. Det var ikke helt planen, men sånn blir det noen ganger. Hjertet verker etter C, men det er bedre å være ordentlig klar for å reise enn å føle at jeg reiser fra et kaos… SNART ses vi, og det skal bli så fint det. Gleder meg så. Det er en del som har trodd at det har vært noe krøll på tråden med meg og C, og det er jeg veldig glad for at det ikke er. Han FaceTime i skrivende stund:

Dama med ispose aka brokkolipose haha! 

✗ Denne uka fikk vi en mail om at leiligheten vi holder på å bygge er klar mye før enn vi hadde trodd, og det er SÅ gøy! Jeg har vært litt lei meg for at C antakeligvis ikke ville rekke å se den før neste sesong er over, men nå ser det ut til at han til og med rekker å være med og flytte inn. For første gang😂 Yes!

✗ Vet du hva som har revolusjonert hverdagen min? HelloFresh. Det er… GENIALT! Jeg spiser mat jeg aldri før har visst har eksistert en gang. Jeg spiser oppskrifter jeg aldri ville funnet på selv, smaker på matvarer jeg ikke trodde jeg likte og opplever hele verdens smaker gjennom en matkasse. Takket være HelloFresh som kommer og leverer matkassa på døra mi de søndagene jeg ønsker. Fullstappet av deilige, sunne, gode og spennende oppskrifter og råvarer. Det er genialt. Og når jeg vil ha en pause, så bare pauser jeg. Om jeg for eksempel har en litt for hektisk uke, har noen middagsavtaler eller skal bort. Jeg slipper å handle, planlegge og tilrettelegge. Jeg kaster til og med mye mindre mat! Det er vinn-vinn for både lommeboka, miljøet og jeg sparer tid. Nei, det er altså så flotters. Med koden MARTINEH1099 så får du opptil 1099,- i av på de fire første matkassene. Du kan lese mer HER om du vil revolusjonere hverdagen du også, hehe. 💚

✗ Har du sett Wisting på Viaplay? Eller Furia? U should! 

✗ Denne uken har jeg testet noe nytt. Jeg har testet å fortelle hva jeg har behov for, i stedet for å forvente at folk bare skal forstå det. Det har faktisk fungert skikkelig godt, og er faktisk veldig befriende. Ja, hvert fall fremfor å gå rundt og føle på dårlig stemning, at noen ikke møter sine egne forventninger eller at andre skal lese tankene sine. Det er jo tross alt litt vanskelig. Og funger det ikke noe særlig, så er det jo kanskje ikke utgangspunktet så godt? Hmm… 

✗ Se på disse skoa a, hæ!!! Hvor freshe ekke de til sommeren a? Åååå💚 Du finner de HER

✗ Om under en måned fyller C 25 år. HVA SKJEDDE? Selv glemte jeg om jeg var 23 eller 24 her om dagen, og skvatt nesten da det gikk opp for meg at jeg har blitt 24. Om et par dager har vi vært sammen i syv år, og altså… Vi var jo kids da vi ble sammen. Tenk på alt vi har opplevd, gjort og lært sammen a. På både godt og vondt.💛

✗ Jeg testet denne håroljen etter å ha fått x-antall tips fra TikTok tidligere i uka, og jeg er IMPRESSED! Tips om du er keen på en olje som føles ut som luksus, og som fremhever fargen i håret, gjør det glansfullt og mykt. 

✗ I dag kommer mommoen og besten til C på besøk til meg, og jeg gleder meg så. Verken jeg eller C har sett besteforeldrene hans siden august, så det skal bli såsåså fint å se de igjen! Jeg gleder meg skikkelig til å vise de hvor langt bygge prosjektet har kommet… 

✗ I skrivende stund ligger jeg med en ispose, aka en pose med fryst brokkoli på kinnet. Jeg kvittet meg med den ene visdomstanna på fredag, og om jeg våknet opp en som potet i går, så våknet jeg som er ballong i dag. Skitt så hoven, haha! Det gikk for så vidt overraskende greit, til tross for at tanna satt jæskla godt og komplisert til. Nå har jeg tre sting inni der som skal fjernes på fredag, trenger litt smertestillende for å holde det i sjakk og er egentlig veldig happy for at det er gjort. 

Jeg håper du får en skikkelig fin søndag! Jeg skal oppdatere på kontoret, hvordan det blir og med litt dypere status fra livet om noen dager. Nå skal jeg ut og leve det litt 💕

Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *