Sykt Ærlig Med Queen Marti

Categories Podkast 🎧

Hei på deg 💛

Innlegget burde innledes med fyrverkeri, glitter og champage. I alle fall om det skal beskrive ukas podkastgjest. Det er nemlig sjeldent noen går catwalk inn i studio, med solbriller på som en superkjendis jeg tilfeldigvis kunne ha dultet borti på gata i LA og med et antrekk så gjennomført at jeg nesten skammer meg her jeg sitter i treningstightsen min. 

Marti er dagens gjest. Queen Marti som hun kaller seg. Og vet du hva… Jeg tror ikke jeg skal si så mye mer jeg. Marti må nemlig oppleves, og det skal du få gjøre nå! 

Episoden finner du som alltid ved å søke etter Sykt Ærlig Med Martine overalt hvor du finner gratis podkast. Som for eksempel på Spotify eller i podkastappen. Kos deg 💕

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *