I skrivende stund sitter jeg på Aker Brygge og venter på favorittpastaen min. Eller vel… En av de. Kan man ha bare en favorittpasta?😂 Det var noe av det første jeg skulle gjøre da jeg kom hjem, og her sitter jeg snart fem uker senere. Et av dagens møter ble flyttet, så da hadde jeg plutselig tid til å både ordne litt stæsj til kontoret og spise pasta. Nydelig, hæ! 

Vi har jo knapt snakket om at jeg har overtatt mitt første egne kontor, men jeg skal innrømme at jeg knapt har rukket å tenke på det heller. Med unntak av noen dager på hyttetur, har dagene siden jeg kom hjem flydd av gårde. Dette er den femte uken min hjemme, og jeg kjenner at hjertet begynner å verke godt etter C. Jeg lengter, sånn skikkelig. Men ey, snart er jeg tilbake i LA, med sola i fleisen i armkroken til mannen i mitt liv. Som jeg gleder meg 💕 Det hjelper heldigvis at han har det skikkelig fint der, og at det går så bra som det gjør. Jeg får det boblete stolthetsrushet gjennom kroppen hver eneste dag, og jeg er så imponert over han. Snakk om å kicke ass og vise hva man er god for a. That’s my man. 

Så ja, kontoret? Vel. Det var på tide, og et riktig steg i riktig retning. For å i det hele tatt kunne skille mellom jobb og privat. Jeg har tullet med at jeg ikke tror jeg hadde hatt samboer etter disse ukene om C hadde vært hjemme – Og det er mest spøk, men også litt alvor. Foreløpig er ingenting klart der enda, men det begynner sakte og sikkert å likne på en arbeidsplass. Tenk at jeg har fått skape min egen arbeidsplass a, bokstavelig talt og nå får lage en arbeidsplass for andre også. Det er så fint det! 

Leiligheten vår er jo temmelig Instagrå, med grått, hvit, beige og sort. Jeg elsker det, men hver gang det begynner å lukte vår ute (som nå), får jeg det for meg at jeg skal fargelegge både meg selv, livet mitt og hjemmet mitt. Jeg har derfor tenkt at kontoret skal bugne av deilige farger og masse spennende inspirasjon, siden hjemmet mitt er det stikk motsatte. Kontraster er jo fint, ikke sant! Jeg har derfor handlet inn alt annet enn sort i dag, og handlekurven ble både lilla, gul, rosa, grønn og… GØY. Fargerik. Det som inspirerer meg rett og slett. Det skal være som å jobbe i en godisbutikk, av favorittprodukter, kule prosjekter og FARGER. YES! Gleder meg til å vise dere resultatet. 

Nå må jeg klappe igjen macen og hive i meg pastaen. Jeg skal nemlig snart i et veldig spennende møte. Jeg vil nemlig dele USA-eventyret med dere, helt på innsiden. Fortelle alt dere ikke vet, alt jeg ikke har fortalt og ta dere med på reisen, sånn skikkelig. Den er nemlig mye mer enn hva man ser på Insta… SPENNENDE! 

Ellers? Livet har vært turbulent, rart, fint, kaotisk og hektisk i det siste. På fredag rant det litt over. Begeret var litt fullt, eller tomt, eller hva jeg nå skal si. Du veit når det bare blir litt mye? Sånn ble det da. Jeg grein i to timer i strekk, tok meg en lang dusj og det føltes allerede bedre når jeg kom til meg selv igjen. Hvorfor? Jeg vet ikke. Det var bare mye, uten noen grunn. Sliten. Utladet. Overvelda. Lei. Forsynt. Ja… Sånn det blir i blant. Skulle du ha det sånn idag, så håper jeg du vet at det er helt i orden å ha det sånn som du har det – Og at du er alt annet enn aleine.💛

Stor klem fra meg, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *