Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeansen jeg bor i finner du HER

GOD TIRSDAG 💛

✗ I helgen gikk det opp for meg at vi faktisk har kjøpt ny leilighet og at den, om mulig, kommer til å bli enda råere enn her vi bor nå og det kan jeg nesten ikke tro på. ALTSÅ HÆ! Jeg bare… Jeg vet ikke om det gikk opp for meg fordi jeg har ligget i interiørdvale (både personlig og økonomisk, hehe) etter å ha innredet akkurat slik jeg ville ha det her vi bor nå, og at jeg sakte men sikkert begynner å våkne til liv, men det kan tenkes. Eller så er det bare fordi jeg så en perfekt kommode, sofa og stil som jeg egentlig ville kjøpe nå med en gang, i helgen. Heldigvis for meg og lommeboka mi så er det ingenting jeg savner eller ønsker meg her vi bor nå, og det er første gang i historien tror jeg. Men… Det er jo veldig mye jeg ønsker meg til den nye leiligheten, hehe. Drømmesofaen for eksempel, som jeg har siklet på i butikkvinduene på Aker Brygge siden jeg gikk på videregående omtrent… Som de bare bygger om, trekker om eller tryller med i blant, og som bare blir kulere og kulere hver gang jeg ser den som er i snitt fire ganger i uka. Den som jeg sist turte å spørre om prisen på. Den som koster cirka 145 000,- kroner. Mhm… Festlig! Så neida. Apropos interiørdvale: Jeg tror det er fornuftig at jeg forblir i det litt til. Men! Jeg gleder meg veldig til den står klar… I slutten av neste år en gang, heh!

✗ Jeg har fått en ny rabattkode hos Cubus, og den er gyldig helt til mandag! Bruk koden martineh20 så får du 20 % rabattos på alle ordinære varer 💛

✗ I går så jeg at en av dere skrev i en av boksene mine på Instagram at hun merket at en av hennes bestevenninnene dropper henne. Jeg har tenkt en del på akkurat det der selv i siste, og følelsen suger jo. Det kan jo selvfølgelig være et faktum at venninna bare er kjip kanskje, men… Tror du ikke at livet bare skjer i blant? At man vokser fra hverandre? At man får nye prioriteringer? At man ikke mener noe vondt med det, men at man rett og slett bare ønsker å velge noe annet eller annerledes. At det ikke handler om at man ikke liker hverandre eller i teorien kunne fortsatt å være venner, men at ja… Livet bare skjer? At man kanskje treffer andre, at man får nye plikter? Jeg vet ikke, men jeg vet jo med meg selv at de aller fleste jeg har mistet kontakten med oppgjennom er helt supre, at det alltid hadde vært hyggelig og treffe dem og at det ikke er noen annen grunn til at vi har mistet kontakt enn at livet har skjedd! Hva tenker du?

✗ Bare et tips om at verdens beste truse er på 25 % rabatt HER ❤️

✗ I morgen har jeg og C vært kjærester i 6,5 år. Vi slutta å markere de små milepælene der noe voldsomt for lenge siden, men jeg synes det er hyggelig å gi hverandre en high five og si bra jobba allikevel, haha! Det skal sies at han helt sikkert ikke veit at vi har vært det i morgen, og at det egentlig er tilfeldig at jeg regnet ut det på fingrene her en da ettersom jeg så at det var den femtende i måneden, men… Det føles på en måte ut som at tiden har flydd avgårde, og på en måte så føles det ut som at det har vart i all evighet. Ja, og det håper jeg jo at det vil, hehe! 

✗ I dag var jeg i et veldig spennende møte med noe jeg har hatt lyst til å gjøre… Lenge! 

✗ Det er 22 % rabatt på den mascaraen over alle mascaraer HER. Tre tynne lag og vippene mine blir forvandlet til… Vet ikke. De blir hvert fall sjukt mye lenger enn hva jeg trodde var mulig 😂 Det eneste kjipe er at den blir litt fort tom, men det er verdt det når den funker så bra! Hvert fall på meg. 

✗ I går så jeg en artikkel skrevet av Jeanett Ljostveit der hun stilte spørsmål om hvorfor kvinner og menn skal betale ulik pris for samme hårklipp, og jeg er så enig! Det viser seg jo at det faktisk ikke er lov en gang, men det skjer jo allikevel. Og nå er ikke jeg frisør, men jeg har opplevd å bli ferdigklipt før C om vi har klipt oss samtidig. Og allikevel betalt det dobbelte. Bare fordi jeg er dame og skulle ta tuppene, mens han skulle frisere hele topplokket. 

✗ Apropos hår! Jeg har de siste ukene brukt DENNE hårkuren når jeg har tatt meg tid til det og giddi, og jeg burde gjort det hver gang jeg vasker håret for makan til effekt! Det står masse om hva den gjør og hva den er bra for om du klikker deg inn, og jeg er sjukt imponert! 

✗ Ikke glem å ta vare på deg selv i dag. Å si noe pent til deg selv. Å gi deg selv en highfive. 

Klem fra, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *