Favoritter fra Ellos + rabattkode

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Halloooo på deg 🤎

Her kommer det et innlegg fylt med deilige nyheter fra Ellos, men en rabattkode som gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et helt kjøp på toppen!

Jeg er jo svakere enn svakest for alt som har med joggiser, skinnbukser, fete jakker og høstmote å gjøre, så om jeg er svak for enhver nyhet hos Ellos nå? Ehm… JA! Ah, så mye fint det er! Her er noe av det jeg digger…

Forresten! Rabattkoden er 435496 og en gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp og 5 % ekstra rabatt på salget. Den er gyldig ut 30.september.

Ull + fake skinn = 🖤 Klikk HER for denne nydelige ullgenseren!

Apropos skinnbukse! Denne finner du HER.

Trenger jeg å si noe? Kåpen finner du HER, og den finnes også i sort og lys beige…

ENDA en rålekker jakke! Denne finnes også i vaffelbrun, og jeg vil rocke denne med en bukse som på bildet, en digg hoodie og en lue på hue! SÅ FIN! Du finner’n HER.

… eller denne kanskje? Perfekt gråfarge og perfekt fit! Du finner denne genseren HER, og den finnes også i forskjellige varianter. Blant annet i rosa, oransje og beige…🧡💕🤎

Langermet piké i økologisk bomull 💙 Den finnes i denne nydelige fargen, i en lysere blå, rosa, hvit og beige, og den er like fin og kul i alle fargene! Dette er min favoritt og jeg liker så godt at en både er fin, kul og chill! Du finner den HER. Og joggebuksa? AH! Den finner du HER. Den finnes også i flere farger forresten…

En ting er hvert fall sikkert, og det er at det alltid er et enormt utvalg å finne hos Ellos. Ønsker du deg noe, trenger du noe eller vil du bare titte litt så kan du klikke deg inn på Ellos HER. Rabattkoden 435496 gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp (inklusivt eksterne varemerker). 

Jeg håper dagen din er minst like fin som den grå kåpa. Sender en klem din vei!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *