Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Genser HER

 

GOD TIRSDAG 💛

✗ Hverdagen er i full sving igjen. C har reist avgårde på landslagssamling, innboksen er full igjen og jeg synes faktisk at det er ganske deilig med hverdag igjen. Samtidig så skal jeg innrømme at jeg ikke var helt klar for at C skulle dra igjen, på mange måter så synes jeg at han nettopp kom hjem, hehe. Men! Man kommer fort inn i det igjen. Jeg er på ingen måte ferdig med å ha sommerferie, og jeg burde kanskje tatt litt mer fri enn hva jeg har gjort, samtidig så er jeg så spent og motivert for høsten – Og veldig glad i hverdagen. Høsten blir så innmari spennende…

✗ De siste ukene har jeg følt meg… Jeg vet ikke. Ikke helt som meg selv? Jeg er liksom best når jeg både gjør, men også får til å gjøre bra ting for meg selv. De siste ukene har jeg ikke fått til det. Føler jeg hvert fall selv. Jeg tror det kommer av at livet kom og slo meg litt i fleisen, at det har skjedd ekstremt mye på kort tid og at sommeren på mange måter har vært slitsom… Uforutsigbar. Spesiell. Kanskje til og med litt tøff? Men fin. Mest fin. Men den har hvert fall vært full av følelser! Noe vet dere, men ikke alt, og vi skal snakke om det når jeg kan. I forrige uke måtte jeg på sykehuset for å fjerne noe i øret? Nei, altså… Det er en av mange ting. Jeg har bare ikke orka å prate om det. Jeg synes liksom det har vært nok med alt annet. Poenget mitt med denne tanken var egentlig det at jeg begynner å komme litt ovenpå, tror jeg. Jeg begynner å få litt krutt igjen. Å føle meg som meg selv. Å lande litt. Jeg håper det varer.❤️

✗ I morgen skal på oppfølging med celleforandringene. Jeg juger om jeg sier noe annet enn at jeg gruer meg. Samtidig som jeg er veldig positivt innstilt, eller… Jeg er mer der at det selvfølgelig går bra og at jeg bare vil ordne opp i det. Jeg vil bare bli kvitt det egentlig, og kunne fortsette med livet uten denne kjipe bekymringen hengende over skuldrene. 

✗ Jeg har fått dele ut en rabattkode på BikBok denne måneden også jeg! Koden er MARTINEH20 og den gir faktisk 20 % rabatt hos både BikBok OG Cubus. BikBok har fått inn veldig mye fint nå, og jeg elsker overgangen fra sommer til høst… Denne skjorta og denne kjolen på vei hjem nå!

✗ Tenk hvor mye tid vi kaster bort på å tenke kjipe tanker om oss sjæl a, på å snakke dritt om andre og på bry oss om hva andre mener om oss. Når det verken gjør oss penere å tenke kjipe tanke om oss selv, til bedre mennesker å skakke dritt om andre eller lykkeligere av å bry oss om hva andre mener om oss! 

Rabattkoden MARTINEH20 gir 20 % rabatt på ALLE ordinære varer hos ICANIWILL! 

✗ Fyller du 18 år i år, eller er eldre: Husk å bruke stemmeretten din! Du kan forhåndsstemme hvor som helst i hele landet til og med 10.september!

✗ To trusetips om du liker stringtruser best: DENNE gir ultimat komfort og er himmelsk! DENNE er sømløs, usynlig under det du har på deg, elastisk OG den sitter veldig pent! Begge koster 69,-, og husk at koden MARTINEH20 gir 20 % rabatt. Hilsen hun som fra og med nå kun skal ha behagelig (og noe vakkert, det kjøper jeg hos MyMuse og det er jo for så vidt digg i tillegg) undertøy i undertøysskuffen. 

✗  Er det ikke rart hvordan man bare kræsjer med enkelte mennesker? Jeg lurer egentlig litt på hvorfor det er sånn jeg. Jeg har jo en overbevisning om at jeg tror at det hadde vært hyggelig å ta en kaffe (som jeg ikke drikker, hehe) med de aller fleste. Tror du at det handler om inntrykk og utgangspunkt? At man kommer skjevt ut? Joda, noen er man jo bare veldig forskjellig fra, men jeg tror at man i blant bare møtes på feil tid og sted, og at det gjør at man sitter igjen med det inntrykket man gjør. Ta fotballbanen for eksempel! Gurimalla så mange jeg har tjafsa med på fotballbanen oppgjennom, haha! Ofte har man jo da tenkt “herregud, for et lag” eller “hun der ass”, når man har vært forbanna. Også er det jo egentlig bare i kampens hete, for den eller de er egentlig ganske ålreite. Hmm… 

✗ Om du ønsker Sykt Voksen signert, så kan du bestille en signert utgave HER.💕 

✗ Jeg har ikke ord for hva som skjer i Afghanistan nå. Det er liksom uvirkelig, og jeg klarer egentlig ikke å forstå at det skjer. Fy faen, liksom. Det er så feil og grusomt at jeg nesten føler at det ikke passer seg å skrive her. Alt annet blir liksom så flåsete. Det å se mennesker falle ned fra fly, fordi de iherdig har forsøkt å klamre seg fast, å se mennesker om flykter for livet sitt og enhver annen grusomhet der… Jeg vet ikke. Det er så urettferdig. I morgen, dagen etter i morgen og dagen etter der igjen skal jeg våkne opp og tenke på hvor forbanna heldig jeg er. Jeg fikk denne SMS’en fra Unicef i går. Tenkte jeg skulle dele den i tilfelle du ikke fikk den og lurer på om det er noe du kan gjøre:

Jeg håper dagen din er så fin som mulig. Ta vare på deg selv 💘

Klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *