20 % rabatt på ALT hos Cubus

Categories Inspirasjon

Velkommen til et innlegg fylt av undertøysfavoritter + utdeling av en diggesen rabattkode 💛 Man skal søren ikke kimse av komfortabelt (og gjerne litt fint) undertøy! Jeg mimrer tilbake til da mest mulig push-ups og gnagende blonder var det jeg gikk for meg grøss og gru. Lite visste jeg at mest mulig push up ikke er et must og at blonder faktisk ikke behøver å gnage for å være fint!  Uansett! Her kommer det noen undertøysfavoritter (og litt annet) fra Cubus! 

Rabattkoden martineh20 gir 20 % rabatt på ALLE ordinære varer hos Cubus. Den gir også 20 % rabatt på Sloggi og Triumph, noe som er HELT unik! 

Disse er amazing… 

Nr. 1: Denne er SÅ behagelig og myk! Den sitter som et skudd på trening også, så det er en STOR favoritt! Du finner Mona HER

Nr. 2. Dette er ganske den mest behagelige trusa jeg har. Den synes ikke under klær, er mykere enn mykest og sitter veldig pent! Skal du virkelig ha komfort, så er denna 10/10. Du finner den HER

Nr. 3: Jeg elsker denne. Den kommer i hele tolv forskjellige farger, og den sitter som et skudd! Den er så myk jeg tror det er mulig å få en truse i dette stoffet, den gnager aldri og sitter veldig pent på! Klikk HER for Debbie. 

Nr. 4: Det jeg liker så godt med denne er at den ikke synes under klær, samme hva man har på! Den fremhever hoftene så fint og er litt ekstra hot! Den er veldig elastisk, eller, super elastisk og ja… Superfin! Du finner denne favoritten HER

Nr. 1: Jeg elsker denne. På ekte. Ryggen er dritfin (klikk deg inn for å se), den sitter som et skudd og den er rett og slett dritfin. Du finner den HER. Og hallo! Når vi snakker om komfort, så må jeg bare påpeke at Sloggi er en av de råeste i gata på nettopp det! 

Nr. 2: Den gir ikke bare den perfekte passformen, men den synes ikke under klær, den klemmer ikke et eneste sted og den gir så høy komfort jeg tror det er mulig å gi! Jeg har den faktisk på meg i skrivende stund, hehe. Du finner’n HER i hvit og i flere farger! 

Nr. 3: Denne sitter veldig godt, den gir god støtte, stroppene er brede som øker hele komforten og den er magisk god! Du finner den HER

Nr. 4: Sloggi på 20 % rabatt i mitt hjerte sier bare jeg. Denne er dyp i utregningen, veldig hot og veldig behagelig! Du finner den HER

Dette settet som egentlig ikke er et sett er høyt oppe på favorittlista. Kanskje fordi det nettopp er blonder? Haha!

BH-en finnes i hvit og sort, den er veldig delikat, uten spiler, justerbar og veldig fin! Den går fra XS-3XL. Du finner den HER!

Trusa er veldig søt og stoffer er superbehagelig. Den finnes i flere varianter og går fra str. XS-3XL. Du finner den HER!

Og når jeg først har deg her og vi får 20 % rabatt på alle ordinære varer…

Cubus er noen RÅSKINN på jeans! De har jeans fra str. XS-3XL, de er true to size, kule, digge og komfy. Den til venstre (en av mine nye fævviser) finner du HER og den til høyre finner du HER

Okei, siste! 

Hvor kult OG digg er ikke denne joggisen? Den finnes i flere freshe farger! Du finner hoodien HER og buksa HER

Om du digger noe av dette (trusene burde du virkelig teste, spesielt nr. 1 og nr. 3) eller om du finner noe annet du kunne tenke deg hos Cubus så må du huske å bruke rabattkoden martineh20. Da får du 20 % rabatt på alle ordinære varer online!

Vi snakkes, kanskje om noe annet enn undertøy neste gang, hehe!

Klem,

2 kommentarer

2 thoughts on “20 % rabatt på ALT hos Cubus

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *