Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og gooood tirsdag.💛

✗ Hva skjedde med sommer’n a? Den stakk liksom av over natta, og jeg veit ikke med deg, men jeg er hvert fall ikke lei av å være svett mellom låra, subbe rundt i shorts og ha på meg sommerkjoler. Det som er ekstra leit er at brunfargen stakk av den også, i sekundet sommeren gjorde det 😂

✗ Jeg har egentlig mye på hjertet om celleforandringene, HPV-viruset og hva jeg føler. Det sitter bare litt langt inne akkurat nå, og jeg skal forsøke å prate så mye jeg kan, men jeg bare… Jeg føler meg så rar, forbanna, redd, sliten og lei. På grunn av det. Akkurat som at jeg bare vil vise det finger’n og slippe å forholde meg til det. Jeg vil hvert fall si takk for alle heiarop og meldinger. Det betyr enormt. 

✗ Det er omtrent ALDRI salg på Womanizer, så det at de har servert oss en bitteliten rabatt for å være greie, synes jeg er veldig gøy! De trenger jo liksom ikke å ha salg de, for de selger womanizere til den store gullmedaljen uansett – MED GOD GRUNN! Rabattkoden Martine10 gir 10 % rabatt på Womanizer Eco (den beste både for deg og miljøet) om du klikker HER.💕

✗ Jeg synes det er jækla lite kult av folk som vet ting man åpenbart skal holde hemmelig, sladrer om det for egen vinning. Klapp igjen tåta a. 

✗ Tenk at boka mi kommer på torsdag? Det er nesten ikke til å tro! De som har forhåndsbestilt den har allerede fått den, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre med alle de fine tilbakemeldingene. Skitt liksom. Det er ikke for sent å bestille den signert HER om du vil det. Om ikke så kan den kjøpes i butikk på torsdag…. WÆÆÆÆ!!!😍

✗ Jeg lurer på hva Karsten Warholm er laget av, for fyfarao for en idrettsutøver. Han blir liksom bare bedre og bedre? 

✗ Vi kommer til å være hjemme i Norge i hele august, før vi setter snuta mot en ny destinasjon! C skal spille OL-kvalik her hjemme først, og det føles veldig fint å være hjemme nå i august sånn at jeg får oversikt over hva som skjer i skrotten min. Det er luksus å ha hverdag her hjemme faktisk, og det er noe jeg setter skikkelig pris på. Snart skal liksom hverdagen blir et helt nytt sted igjen…❤️

✗ Okei, jeg elsker jo å teste nye produkter og finne nye favoritter. Jeg dro med meg DETTE serumet fra en butikk jeg var i her om dagen, kun fordi jeg har sett det på TikTok (lol). Og jeg må bare si… DÆVEN! Det er 82,- med… Magi? Det er fullt av vitaminer og mineraler, det motvirker kviser og urenheter. Det behandler sorte prikker, jevner ut huden, gjør linjene finere og bare føles veldig bra!!! Gøy! 

✗ Rabattkoden Martineh20 gir 20 % rabatt på ALLE ordinære varer hos ICANIWILL ut måneden. Det betyr at du får 20 % rabatt på  verdens beste treningsshortser HER. De er STORE i størrelsen, og typ det plagget jeg hadde valgt å ta med meg på en øde øy. HAHA! 

✗ Om ikke du har tatt HPV-vaskine så er det ikke for seint! Ta kontakt med fastlegen din ❤️ Både jenter og gutter burde ta den! 

Klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *