Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Den feteste buksa jeg har i skapet finner du HER – Skoene mine finner du HER – Skjorta finner du HER, og den er på 60 % rabatt – 

 

GOD TIRSDAG TIL DEG 💛🌼

✗ Jeg hører rykter om at sommerværet er på vei, og det håper jeg viiiiirkelig! Etter tre uker med bøttregn, så synes jeg jaggu det er på tide at sommeren gidder å stikke innom, bre om seg med litt varme, servere litt bikiniskille, fregner på nesa, deilige badetemperaturer og seine sommerkvelder. 

✗ På fredag er det fem uker siden C dro. Det har gått rasende bra at han har vært borte, men nå begynner jeg å kjenne at savnet er temmelig stort. Herregud som jeg gleder meg til å få han hjem igjen… Men! VM først. VM først. VM FØRST! Så sommer, sol (håper jeg), masse hygge, hytteturer og heng. Aaaaah, som jeg lengter! For å være litt ultraklissete… Det er i disse periodene når han er borte at jeg kjenner hvor forbanna glad jeg er i den mannen. Sånn at det verker i hjertet. 

✗ I dag er siste dagen hvor rabattkoden Martine20 gir 20 % rabatt på alle ordinære varer hos Aim’n. De har så innmari mye fint HER

✗ Er det bare jeg som føler at de fleste av oss har litt nok med seg selv om dagen? Jeg tror korona får ta på seg skylda. Jeg merker jo sjæl at mye sitter litt ekstra langt inne, at overskuddet ikke er hva det pleier, eller pleide, haha og at ja… Det virker liksom som at de aller fleste er slitne, og det er jo kanskje ikke så rart når man er godt inne på det andre året med pandemi. 

✗ Jeg veit ikke hvorfor, men den siste uka har jeg følt meg så sjukt udugelig. Jeg må nesten le når jeg skriver det, men altså… At jeg bare er teit, rar og at ingen synes det jeg driver med er noe ålreit. Herregud… Håper spøkelsene fordufter snart 😅 Jeg ANER ikke hvor de tåpelige tankene kommer fra, og jeg veit at det bare er tull, men allikevel…

✗ Hvis du er keen på en skiiiiikkelig digg middag denne uka, så anbefaler jeg: Pasta, stekte kyllingpølser og den gule dolmiosausen. DET ER SÅ DIGG, DIGG, DIGG!! Tror kanskje det blir middagen her i dag…😋

✗ Jeg beveger meg jo stort sett hver dag, men jeg har ikke vært innom et treningssenter siden siste uka vår i Stockholm. I går var jeg det, og til tross for noen heftige uteøkter, masse aktivitet og en haug av løpeturer, så er jeg så støl at jeg nesten lurer på om det er verdt det. Joda, det er det, men makan…😂

✗ Jeg håper av hele mitt hjerte at breddeidretten er neste punkt på lista i gjenåpningen… For alle kidsa, for den fysiske helsen og ikke minst den psykiske. 

✗ Jeg så det er 20 % på alle hvite produkter hos Jotex idag, og benytta muligheten til å klikke hjem enda et hvitt sengetøy.😂 Jeg gikk for DETTE, men jeg har også DETTE som er litt rimeligere (og veldig fint og behagelig). 

✗ Nå skal jeg ta fatt på resten av dagen jobb, og blant annet en podkastinnspilling med en skikkelig fin dame, før jeg skal benke meg foran TV-en og se Finland-Norge i kveld. 

Jeg håper tirsdagen har vært grei mot deg.💛 Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *