En annerledes og naken episode

Categories Podkast 🎧

I dag blir det en annerledes podkastepisode. I dag er det nemlig bare meg, meg og mikrofonen. Vi snakker mye kropp, jeg er ikke fremmed for å vise frem min og jeg er ikke så nøye på det. Da jeg bestemte meg for å snakke om kropp denne måneden, og etter at jeg hadde snakket med både Joacim og Sonja, om kroppspress, spiseforstyrrelser og kroppspositivisme, så tenkte jeg at det kanskje var på tide å dele mine tanker. 

For hvordan i alle dager blir man egentlig fornøyd med kroppen sin? Kan man bli det? Hvordan kan man lære å elske seg selv? Må man egentlig elske seg selv? 

I dag skal du få være med inn i mine tanker, om utseendepress, hva jeg tror er svar på spørsmålene jeg nettopp stilte, du skal få bli litt bedre kjent med meg og vi skal snakke om det vi alle har… Nemlig kropp.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *