Svar på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Genseren min finner du HER (Jeg har L). 

 

GOOOOD SØN… MANDAG! 🌸💐💛 Her kommer ukens, eller forrige ukes spørsmål og svar! 

Hvordan har du det?

Det går bra! Det har det egentlig gjort lenge nå, og jeg har det på generelt grunnlag veldig fint. Denne uka har vært helt ålreit, og en helt middels uke i livet. Jeg har følt meg litt ubrukelig, teit og håpløs innimellom, men sånn er det vel bare i blant 💛

Stemmer det at du skal reise på utlandsferie i sommer?

I wish! Nei, ikke som jeg veit om😂 Det eneste jeg veit at jeg skal foreløpig er på en telttur og en hyttetur til Hafjell, hehe! Jeg kommer ikke til å reise til luksus, sus og dus før jeg kan gjøre det med 100 % god samvittighet og Erna har gitt tommel opp.

Hvor skal C spille neste sesong?

Det lover jeg å melde fra om når jeg veit og ting er klappet og klart!

Driver du ditt eget firma?

Ja, det gjør jeg og det er innmari stas!

Hvor kan jeg kjøpe de gode treningstrusene? 

HER, og de er ikke bare gode, de er RÅGODE, hehe! Med koden martine20 så får du 20 % rabatt. 

Hva er din faste månedslønn på?

Jeg har ingen fast månedslønn, og inntekten min varierer fra måned til måned. Jeg er allikevel veldig glad for at det er relativt stabilt og trygt, til tross for en litt annerledes jobb! 

Hva gjør man når andre snakker dritt om andres kropper, foran mange andre?

Hehe, man kan jo for eksempel si… “Ikke for å være vanskelig, men hadde du likt om noen prata dritt om kroppen din foran andre?”. Jeg veit det er ubehagelig og jeg veit også at det ikke er din oppgave å oppdra noen andre, men jeg syntes faktisk vi skal bli flinkere til å si ifra når vi opplever noe som ubehagelig. Jeg tror det er nok av folk som jatter med fordi de egentlig ikke veit hva de skal si, men jeg prøver (det er ikke alltid jeg får det til eller har overskudd til det), og tenke at jeg skulle ønske at noen hadde gjort det for meg – Og derfor skal jeg gjøre det for noen andre! OOOG: La oss bare ikke snakke dritt om andre på generelt grunnlag, heh.

Hvilket sminkeprodukt er din favoritt akkurat nå?

DETTE! Det er magisk. Jeg kjøpte det jo med et uhell, men det har revolusjonert sminkepungen min. Bort med alt ræl, inn med denne, og bare det nødvendige. Med å ha det produktet, så kunne jeg kvitte meg med fire andre – Som gjør den samme jobben. Om ikke det er nydelig, så veit ikke jeg! Det beste er at det gir en så innmari fin og naturlig glød i fleisen. Jeg har fargen medium 02 (kunne hatt den som er hakket lysere også), og anbefaler den til… Alle. Haha!

Teller du kalorier eller følger du en matplan?

Nop. Den nærmeste jeg kommer en matplan er at jeg veit hva som gir meg energi, som gjør at jeg har det best mulig, og at jeg føler meg best mulig – Så da spiser jeg det, hehe. Heia et balansert kosthold, med litt av alt 🌮🍉🍓🍌🥞🍳

Skal dere leie ut leiligheten deres til høsten, når dere flytter et annet sted?

Nei, det skal vi ikke. Vi flytter jo ikke og blir der. Vi kommer hjem igjen etter åtte måneder også er hjemme i fire (hvert fall jeg). Vi snakket om at vi skulle forsøke å leie den ut i åtte måneder av gangen, men vi har funnet ut at det ikke er noe vi ønsker akkurat nå. Lillesøs har sagt opp hybelen hun bodde på for å kunne gå på den skolen hun ønsker, og er hos oss når hun vil i stedet – Og sånn blir det til høsten også. Jeg er mye hjemme (når det ikke er korona), så det passer helt perfekt.

Har du fillers i kinnene/kinnbena?

Nei, det har jeg ikke. Da tror jeg at jeg hadde hatt de opp under øyenbrynene, haha! 

Hva er ditt favoritt undertøy akkurat nå?

Ah, det er vanskelig! Det diggeste jeg har, som jeg også bruker mest er DENNE BH-en og DENNE matchende trusa. Settet finnes i flere farger, det er sømløst, superbehagelig og veldig enkelt. Ja, og fint! 

Hvor mye måtte dere ut med for leiligheten dere bor i nå? Lurer kun fordi jeg er i kjøpsprosess selv…

Vi måtte ut med litt over fem millioner kroner. Kjøpesummen var i underkant av fem millioner, men vi gjorde tilvalg på bad, kjøkken, på det elektriske osv. Vi hadde en verdivurdering på den for noen uker siden, og den har allerede steget en hel del, så det var veldig gøy. ☺️ Masse lykke til, det er skikkelig lærerikt, gøy, frustrerende, voksent og stas, hehe! 

Hva tenker du om at dere kanskje ender opp med å bo i utlandet mens dere har barn?

Det tenker jeg at er en helt fantastisk mulighet! Det er jo ikke for alltid, og tenk hvor mye man lærer, hvordan livet vårt blir beriket og hva barnet(a) kan lære om andre mennesker, kulturer og språk, ikke minst. Joda, det er kjedelig å bo i et annet land enn venner og familie, men nå er det jo ikke tema nå heller, og for alt jeg veit så skal vi ikke på i utlandet den dagen vi får barn heller. Vi får se, men det ser jeg bare på som noe positivt, hvert fall nå.💛

Hvem tjener best av deg og C?

Jeg ☺️

Hva tenker du om eksponering av barn på sosiale medier?

Jeg synes det er vanskelig å ta stilling til det personlig, i og med at jeg ikke har barn. Jeg er veldig bevisst på å ikke eksponere andre barn eller barn jeg har i mitt liv, og om det skulle være noe så spør jeg ALLTID foreldrene først. Jeg er så innmari opptatt av at barn skal få velge selv, at de skal få bli og gjøre som DE ønsker, at de ikke skal bli gjenkjent, at de skal få være i fred og at de skal få ha et eget privatliv. Jeg tror ikke at jeg er keen på at noen skal kjenne igjen mitt barn på et fotballcup som 6-åring, at de skal være et resultat av hva jeg ønsket eller at mine valg skal begrense de senere i livet. Gjør man det av å dele et bilde på en bursdag? Nja, vet ikke? Gjør man det av å ukritisk dele bilder? Tja, kanskje? 

Hvorfor drikker ikke du alkohol?

Det har jeg delt HER.

Jeg har så sykt kjærlighetssorg, har du noen tips?

Kjærlighetssorg suger, og det er den eneste sorgen vi ikke leverer blomster til. Det er lov å være sint, lei seg, frustrert, fortvila, angrende og å føle seg desperat. Det ekke så rart. Det å gå gjennom et brudd og ha kjærlighetssorg er så forbanna smertefullt, men som alt annet, så leger tiden alle sår. Jeg veit at det føles umulig at tiden skal hjelpe når det står på som verst, men det stemmer. Stol på meg ❤️ Tillat deg å gråte og føle, men også å ha det bra. Du skal videre alene, og da kan det være lurt å kvitte seg med det som har vært. Det er lov til å blokkere og ignorere og du har lov til å tenke på deg sjæl. Og husk at det er du som har kjærlighetssorgen, og at det ikke er kjærlighetssorgen som har deg. Du både skal, kan og vil kvitte deg med den. Gjør ting som gjør deg godt, som gjør at du føler deg bra og drit i å straffe deg sjæl for hva som har skjedd. Du fortjener å ha det bra, og du vil få det bra igjen. Og du? 

Når livet er litt rotete, så er det kanskje bare livet som ommøblerer litt til det bedre.

Jeg trenger ny joggedress. Har du tips til en som ikke koster skjorta? 

OM JEG HAR! Genseren koster 199,- og buksa koster 299,-. Den finnes i mange deilige farger, og jeg gleder meg til å få hjem de fargene jeg har bestilt meg. Den blå er nok favoritten min.💙

Jeg håper du får en fin ekstrasøndag. Klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *