Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HEI TIRSDAG ❤️

✗ Jeg ber til værgudene om at de bare må vanne litt godt før sommeren melder sin ankomst. Værmeldingen fremover er jo i beste fall bedrøvelig og det ser jo ikke akkurat ut som at det har tenkt til å slutte og regne med det første heller… 

✗ Jeg så de fire første episodene av Pørni (du ser det HER) på søndag, og jeg tror kanskje det er noe av det beste jeg har sett. Jeg lo, gråt og alt om hverandre. 10 poeng til Henriette Steenstrup som har lagd årets serie… Også på norsk attpåtil.

✗ Nå er jeg inne på uke tre her hjemme aleine, og selv om jeg savner C så hjertet mitt verker, så går det faktisk overraskende bra. Jeg fikk et spørsmål i forrige uke der det var en som lurte på om jeg ikke synes det var kjipt at han er så mye borte, men tingen er jo den at det hadde vært enda kjipere om han hadde vært hjemme. Han er jo akkurat der han ønsker å være.❤️ Jeg kommer aldri til å begrense han eller hindre han i å gjøre det han ønsker og elsker! Vi lærer så mye av det livet vi lever sammen, og jeg tror det bare gjør oss sterkere og sterkere. Kanskje til og med tryggere. Både sammen og hver for oss. Vi er SÅ heldige som får gjøre det vi digger, på hver vår kant, begge to. Et forhold skal ikke være begrensende eller hindre en i å følge drømmene sine. Man sier jo ofte at man er en enhet når man er i et forhold, men jeg mener at man ikke er en enhet, men et lag. Et lag som heier på hverandre, som ønsker hverandre godt og som spiller hverandre gode. Og hallooooo! Ingenting slår den pirrende og deilige følelsen når man ses igjen, hehe! 

✗ Nå har jeg vært tante i tre måneder, og det er så innmari stas. Å se hvordan hun vokser, hvordan hun utvikler seg og hvordan hun former seg litt mer for hver dag som går er helt unikt. Tenk at jeg skal følge med henne resten av livet, på godt og vondt, og på hennes reise. For en ære og for en glede. Kjærligheten er faktisk helt ubeskrivelig ❤️

✗ Jeg kjøpte DETTE produktet (det er mer en krem enn foundation) ved et uhell for en tid tilbake, og i går testet jeg det for første gang. La meg si det sånn… Jeg tror faktisk det er mitt nye favorittprodukt! Fyfaderrullan for et magisk produkt fylt med glød, fukt og… Magi. Jeg er frelst, hehe! Det tok to minutter å sminke meg takket være kremen (og litt blush). Så ja, det er egentlig bare et vennskapelig tips til deg som kanskje også verdsetter en fresh look, gjort på null kommaniks med et magisk produkt til en veldig fin pris… Hehe! Jeg har fargen medium forresten!

✗ Jeg synes det er en god ide å vaksinere fra 18 + og oppover når alle i risikogrupper og riskoyrker er unnagjort jeg. 

✗ I går var jeg på online-møte om noe veldig, veldig, veldig spennende. Vi har nemlig gjort noe bittelittegranne sprøtt, hehe, men noe som er og som blir veldig stas! 

✗ Dette er bare et tips om at den billigste og beste vibratoren jeg har i skuffen er på salg til 159,-. Du finner’n HER. Den kommer forresten i en helt anonym eske, så no worries. 😃

✗ Jeg og lillesøs så Pretty Woman i helgen og det er en av de fineste filmene jeg veit om. Jeg lo, tuta og grein om hverandre, akkurat som med Pørni. 

✗ Enda et go to-tips idag om du behøver et tupp i stumpen med motivasjon, inspirasjon og litt styrke til deg sjæl: Hør på Rise Up av Andra Day. Det er favorittsangen min og den fyller meg alltid med masse følelser og krutt. 

Jeg håper tirsdagen din har vært finfin og at du ikke har regnet bort, hehe! Stor klem fra meg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *