På ønskelista…

Categories Inspirasjon

PÅ ØNSKELISTA…

Jeg får aldri nok av bukser som dette… Og denne er perfekt i lengden! Ah… Du finner den HER

SPLITTEN!!!! Lengden. Fargen. Alt. Du finner denne sjukt fete jeansen HER

GENSEREN 💕Du finner den HER, og gjett om jeg skal slenge den over skuldrene i sommer, bruke den til jeansen over og til den mest sporty shortsen jeg har i skapet a. 

Jeg trenger enda en hårbøyle i samlinga mi. Sort + kunstskinn =🖤 Du finner den HER

KJOLEEEEN! Du finner’n HER 🖤

Skjørtet finner du HER 

Jeg brukte ihjel singleten min med skulderputer i fjor, så denne står på ønskelista i år! Du finner’n HER i både sort, hvit og rosa.

xoxo

 

2 kommentarer

2 thoughts on “På ønskelista…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *