Det beste er vel å være ærlig

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag føler jeg meg… D-R-I-T. 

Jeg har egentlig følt meg ganske på halvtolv hele uka uten helt å skjønne hvorfor, men i dag er det fryktelig lite krutt å hente i den andre enden og jeg føler meg bare tom, ubrukelig og helt kaputt. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si en gang, men jeg tenkte at det var greit å bare si det som det er og være helt ærlig. Det kan jo hende at en av dere føler dere litt på halvtolv idag dere også, og da er du jo fint å vite at man ikke er aleine. Det er jo fort gjort å føle at man er den eneste i verden som ikke er super, perfekt og tipptopptommel opp 🤍

Jeg blir en mester i sammenlikne meg, i å føle meg håpløs og ubrukelig på dager som idag, og da er det fint å huske på at en dårlig dag kun er 24 timer og at morgendagen forhåpentligvis blir bedre. Men hey! Sånne dager er det innimellom, og det er helt greit. Jeg tror det heter livet, og hadde man egentlig satt pris på de gode dagene, om hver dag var like god? Hmmm… Jeg veit ikke. 

Så ja, jeg ville egentlig bare si at jeg ikke har fått til halvparten av hva jeg hadde tenkt til idag og at jeg ikke har følt at jeg har fått til noe av det jeg har gjort heller. Ja, og at jeg henger litt med geipen. Men! I morgen er det en ny dag og nye muligheter. 

Sender en klem til deg, og jeg håper at du sender en tilbake. Vi snakkes! 

12 kommentarer

12 thoughts on “Det beste er vel å være ærlig

  1. I dag sitter jeg med den samme følelsen selv så var deilig å titte innom bloggen<3 Det som har hjulpet meg mest er bare å akseptere at sånn er det i dag og det er helt greit<3 KLEM<3

  2. Sitter med samme følelsen i dag.. Kjenner ekstra på angsten nå når det nærmer seg at jeg skal reise til jobb, offshore i 2 uker. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Håper på en bedre dag i morgen!

  3. Jeg tenker at en dårlig dag ikke en gang varer 24 timer; som regel legger jeg meg ekstra tidlig når dagen er drit – og da blir den plutselig kanskje ikke mer enn 16 timer! Og se – 8 timer spart! Klem til deg!

  4. Du ble først kjent for meg for kort tid siden, men hvor har du vært før!!! Verden trenger flere influensere som deg, for du er så bra! Jeg elsker at du er så ærlig, og du får meg til å føle meg så bra innvendig! Du er så sykt viktig i en SOME-hverdag med litt for mange «perfekte» fasader å sammenligne seg med. Takk for at du normaliserer livet som det er! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *