Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD TIRSDAG 💛

✗ Jeg er alene hjemme frem til torsdag natt, for C drar i gang med sluttspill i morgen. Serien er over, og det begynner å gå opp for meg at vi snart skal hjem for sesongen. Jeg fikk nesten hettapanikk når jeg forsto at det kan være alt fra noen dager til noen uker til, for jeg har jo egentlig holdt pusten frem til nå. Det eneste jeg har hatt lyst til i månedsvis nå er jeg å komme hjem til familien, og for hver dag som går så nærmer det seg. Det har fått meg til å innse hvor fint vi faktisk har hatt det her denne sesongen også, tross alt, og jeg sitter egentlig igjen med en enorm stolthetsfølelse for at det har gått så bra det har gått hittil. Men, først er det sluttspill, så det er bare å fortsette og heie til det siste 💪🏻

✗ Jeg gidder ikke å høre på de som leker verdensmestere i korona på vegne av venner og bekjente sitt ønske om å komme seg ut av senga om morgenen. Det er drittøft for veldig mange av oss nå, og jeg veit at det føles ut som et hav av retningslinjer og ting som ikke er innafor, men det finnes også ting som er lov. Sølve, en kompis av meg pratet om det på storyen sin på Instagram i går, og jeg kunne ikke vært mer enig. Har du lov til å treffe to personer, gjør det, med god samvittighet. Det at vi skal bruke huet innebærer også at vi må sørge for at vi har det så fint det er mulig å ha det akkurat nå, og så lenge vi bruker sunn fornuft og følger de retningslinjene som er satt, så har du lov til å sette deg selv og hodet ditt først. Da kan de som surmuler om det ta seg en bolle, for jeg er søren meg bekymra for hva konsekvensene av dette herket her blir også.

✗ Bestevenninna mi tagget meg i en story på snap fra jeg danset i bikini i solsteika på terrassen til familien til C i fjor sommer, og det ga meg et ekstra lite energi påfyll. Det blir jo snart sommer igjen, tross alt.💛

✗ Vi runna Elitstyrkans hemeligheter på CMORE i helgen. Jeg tror ikke man får sett det i Norge (hvert fall enda), men det er faktisk det råeste tøffas-programmet jeg noen gang har sett. Jeg satt og grein i sofaen fordi jeg var så imponert, og fordi det de som deltok klarte var så rått at halve kunne vært nok. Nedturen ble derfor ganske stor da vi rigget oss til for å se Norges Tøffeste rett etter ståpels, tårer og villjubel for hva de presterte i Elitstyrkans Hemeligheter. Ikke for å væra sånn liksom, men… Det ble liksom eliteserien mot Champions Leauge. MEN! Vi kommer til å se det, både fordi jeg heier på Jørgine, men også fordi… Det ikke er noe annet å gjøre. Jeg heier forresten på han Isak, eller Isac, eller hvordan har skriver navnet sitt!

✗ Dette er bare et litta tips om at Cubus har 25 % på alt undertøy idag (klikk HER)

✗ Jeg kunne ønske at det ble like stor oppstandelse for risikoen ved blodpropp ved bruk av p-piller som av AstraZenecas-vaksinen. 

✗ Jeg har gått i noen dager nå og lurt på hvorfor jeg har hatt vondt i hodet og vært tett i systemet, men jeg har bare som vanlig fortrengt at jeg alltid er det når våren melder sin ankomst og pollenet blomstrer. Hvert år sier jeg at jeg skal ta tak i det, men så skjer det aldri. Plutselig kommer liksom sommeren, og da går det jo bra igjen. Alt blir bra bare sommeren kommer 😂

✗ Mine absolutte favorittsneakers gjennom tidene er på salg til 284,- nå, så om du tilfeldigvis er på utkikk etter et par rå sneakers som passer til alt så kan du klikke HER for dine nye (hvert fall mine) favorittsneakers! 

✗ Jeg veit ikke om jeg begynner å bli eldre, eller om flerre av de som er med på Ex On The Beach blir drøyere, men jeg blir helt svett jeg altså. 

✗ Jeg håper du har det så fint som mulig nå, og at de prater med noen om du trenger det…

Klem fra meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *