En oppdatering på vår nye leilighet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Vase HER – Bok fra Chanel HER – Louis Vuitton boka er utsolgt, med boka fra DIOR finner du HER – 

HEI OG GOD ONSDAG ❤️

Nå er det jaggu på tide å prate litt hjem og interiør, for jeg er sprekkeferdig! Bildet over er jo fra leiligheten vi bor i, i Stockholm, men jeg tenkte at det kunne passe fint å ta med det, siden jeg får spørsmål om hvor tingene er fra hver gang det dukker opp enten her eller der. Jeg bestilte faktisk de to siste bøkene i “serien” i går, og synes at de er så fine å pynte med!

I dag har nemlig de siste bestilte møblene til leiligheten vår i Asker kommet, ENDELIG. Vi bestilte sofa og spisestoler fra en butikk i Sverige i oktober, vel vitende om at ventetiden på sofaen var mer enn lang. Vi falt pladask, og ettersom vi ikke “trengte den” før vi kommer hjem etter sesongen, så passet det sånn sett greit.

Det skulle allikevel ikke bli helt problemfritt, for da den først ankom lageret i Sverige ble jo grensa fra Norge til Sverige stengt! Vi har derfor surra mye med levering, og etter mye om og men, litt mer betaling i frakt enn regna med, ankom det idag. For hver dag som har gått har jeg blitt litt mer stressa for at sofaen ikke ville passe, og at den kom til å være altfor stor, men… Det ble perfekt!

Vi hadde ikke turt å håpe at vi kom til og få plass til TV-bord en gang, men vi gjør det også. Mamma prøvde med den ene sjenken vår, og jeg tror jaggu jeg ble solgt og at vi må bestille TV-bordet i samme serie…:

TV-bordet er smalere og passer jo mye bedre inn enn sjenken, men sjenken passet såpass godt inn at jeg ble solgt… Så solgt at C ikke ville hatt stemmerett om han skulle vært uenig, men heldigvis så var han det.😂

Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke vise frem noe som helst av det nye hjemmet vårt før vi kommer hjem, men jeg kan ikke dy meg. Det får bare være at det ikke er ferdig og at det fortsatt er en del som mangler, for det er altfor gøy til å ikke dele!

Her har du det jeg fikk screena til meg over FaceTime av spisestuestolene også. Jeg var redd ryggen skulle bli litt høy, men vi traff jaggu blink der også gitt! I pappesken bak der ligger bildet vi skal ha opp på veggen bak der:

Det er i samme stil som dette:

GØY!

Det er jo ganske rart og hittil ha innredet mer av sin egen leilighet over FaceTime enn i virkeligheten, men man skal ikke kimse av det, for det ser jo ut til å funke, hehe!

Vi er veldig opptatt av at leiligheten skal ose “oss”, at den skal være maskulin, men varm, og clean. At den skal være tøff, men sårbar og at den skal være hjemmekoselig, men stilren. Haha, veit ikke om det ga mening, men… Det er hvert fall sånn vi har tenkt! Og vi nærmer oss noe. Det skal hvert fall bli et hjem folk synes det er hyggelig og komme til, et hjem fylt med inspirasjon og et hjem man synes det er deilig å være i. Men viktigst av alt: Trygt og godt.🖤

Forresten! Har jeg fortalt at vi har fått på plass skyvedørsgarderobene?

Her er den ene hvert fall! Den er i gangen utenfor soverommet vårt, bad nummer to og rommet jeg kaller for kleskottet (haha), men som vel i teorien er et klesrom, eller walk-in closet. Noen ville sikkert brukt det som bod……

Her er badet i gangen der forresten:

Nå ble det mye prat her, og mye info på en gang. Vi får ta mer seinere, og da er jeg forhåpentligvis på plass der selv… 

Jeg er hvert fall evig takknemlig for at vi har verdens beste familie som har hjulpet oss med alt vi har behøvd hjelp med. Hva skulle vi gjort uten.

Jeg håper onsdagen din har vært så bra som mulig, og at du har ledd meg magen i dag!

Sender en cyber-klem fra Stockholm, til der hvor du er.

2 kommentarer

2 thoughts on “En oppdatering på vår nye leilighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *