Jula 2019.


JULEFERIE.❤️

En aldri så liten juleferie står på planen, og jeg kan ikke huske sist kalenderen min var så tom som det den er nå. C har fri frem til lørdag, jeg har tatt meg litt fri for første gang i år og vi skal gjøre hva vi kan for å nyte de få juledagene vi har. Jeg har derfor tenkt til å logge av noen dager. Du veit, bare være til stede. Le av det som er gøy, uten å legge det ut på Insta. Se en film, uten å dele hvilken. Bare være, uten dårlig samvittighet. Jeg kan heller ikke huske sist jeg gjorde det, og tror at både kropp og sjel har godt av det.

Så, nå logger jeg av noen dager, men før jeg gjør det så vil jeg ønske deg en god jul. Jeg håper du kanskje logger av litt selv, at du gjør noe fint for deg sjæl og at du er mett i magen, trygg og glad. Om ikke, så husk at det alltid finnes noen du kan prate med:

Jeg sender en STOR juleklem fra meg til deg, også snakkes vi snaaaaart igjen. Tusen takk for at du følger meg gjennom tykt og tynt, og for at du er du.

Juleklem fra meg. ❤️

 

16 kommentarer

16 thoughts on “Takk for nå!

  1. God jul, Martine✨
    Håper du får noen magiske dager med mye kvalitetstid med din kjære og familien❤️
    God juleklem til deg!

  2. Hvor er den fine vesten du har hatt på deg når du er ute på tur/ trening i det siste på snap fra??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *