Sykt Ærlig med Ylva Olaisen

Categories Podkast 🎧

Foto: Ida Fiskaa

Hallooo! Å som jeg håper at du har det bra i dag og at du har noe å glede deg til.

Dagens podkastepisode er hvert fall noe å se frem til, for i dag treffer jeg nemlig en diamant, med navn Ylva. Ylva Olaisen. Ylva er født i 2000, og artistkarrieren hennes startet da faren meldte henne på en sangkonkurranse. Nå kan hun kalle seg artist, og hun opptrer for fullsatte saler, landet over. Ylva er rå, selvstendig og tøff. Og dyktig. Du vet sånn gåsehud-dyktig. Amazing. 

Jeg er spent på hvem hun er, uten mikrofonen i hånda og hva som driver henne. Vi skal snakke om musikken hennes og hvor den kommer fra, for hva handler den egentlig om? Vi skal også snakke om kjærlighet, utroskap, venner og selvtillit. For jeg vet at hun har måtte jobbe med den. Og det å vise finger’n til janteloven.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

Takk for at du lytter, det er skikkelig stas – Og tro meg: Det er MYE å glede seg til fremover! 

 

1 kommentar

1 thought on “Sykt Ærlig med Ylva Olaisen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *