Sykt Ærlig med Sebastian Solberg

Categories Podkast 🎧

Dagens gjest snakker rett fra leveren og han er åpen om, tja, egentlig alt. Sebastian Solberg jobber sammen med noen av de største profilene landet vårt har å by på og i tillegg deler han store deler av livet på sosiale medier. Han er to barnsfar og vil mye heller kjøpe hytte enn å bruke en haug av penger på å gifte seg, han har mye på hjertet når det kommer til bransjen vi begge er en del av og han er drittlei av kjendiser som kjefter på andre kjendiser.

Vi snakker om barndommen til Sebastian og tilhørighet som er veldig viktig for han, og noe han selv forteller at han ikke hadde klart å prate om for bare noen år siden. Han utfordrer meg og jeg innrømmer at jeg både har vokst og lært mye de siste årene. Jeg forteller at jeg en gang skrev et blogginnlegg om en influenser som jeg har beklaget meg for, og at jeg har lært at man kommer lengst med å være ålreit – Ja, og at de fleste faktisk er ganske ålreite. Det er Sebastian helt enig i, men det er fortsatt en del han ikke kan forstå seg på.

Jeg lurer på hva jeg kan lære av Sebastian, han er som vanlig sykt ærlig og praten blir helt annerledes enn hva jeg hadde trodd – Men den blir veldig interessant og kanskje til og med litt lærerik…

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *