Sykt Ærlig Med Lene Orvik

Categories Podkast 🎧

Vet du hva noe av det kuleste jeg vet er? Jo, at vi heier på hverandre. Jeg kan ikke fatte å begripe at vi ikke kan unne hverandre suksess, at det er så mange som henger med geipen når andre får til noe og at så mange blir sjalu, i stedet for å bli inspirert når noen gjør noe bra!

Vet du hva jeg syntes er enda kulere? Damer som heier på hverandre. Det trengs virkelig, og mine største forbilder, uten om Zlatan vel og merke, det er damer.

Denne måneden har jeg derfor lyst til å snakke med damer jeg heier på, damer jeg digger og damer som inspirerer. Og månedens første gjest er ingen ringere enn Lene Orvik. Da jeg var yngre var det ikke mange blogger jeg leste, men jeg leste Lene sin. Faktisk har jeg fortsatt den ene buksa fra en av kolleksjonene hun lagde i samarbeid med BikBok, og den er fortsatt en favoritt. Siden den gangen jeg kjøpte den, for flere år siden, har Lene skapt og produsert en hel del.

Lene drømmer stort, hun visualiserer masse og hun har de siste månedene gått i dybden i sin egen podkast. Der har hun delt alt fra kjærlighetsbrudd, hennes dypeste hemmeligheter og det hun har på hjertet. Lene drømmer om familieliv, drømmemannen og en karriere innenfor eiendom, men hva er det som egentlig driver henne? Hvor viktig er det egentlig å få hus, mann og barn? Hvor ser hun seg selv om ti år?

Har hun så god selvtillit som det virker som? Har hun egentlig operert nesa som det diskuteres om i anonyme forumer? Angrer hun på noe hun har delt?

I dagens episode forteller Lene om tankene om barn, drømmene sine og vi snakker høyt og lavt om livet. Lene deler også noe hun har holdt hemmelig og som er starten på enda et nytt kapittel for denne blide dama!

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *