Svindelsaken fra helvete

Categories Podkast 🎧

Jeg kunne nesten ikke tro hva jeg hørte, da jeg ble kjent med historien til Rana. Det er som en halvdårlig påskekrim, man knapt kan tro på. Men det er ekte, dessverre. For hvordan er det mulig å bli svindla for 1,2 millioner kroner, som det Rana og den lille familien hennes ble? 

“Begynn å se på hus, og så tar jeg meg av resten” sa finansrådgiveren fra helvete. Rana hadde ingen grunn for å tvile. Etter hvert står hun klar for å ta over drømmehuset, full av sommerfugler i magen. Telefonen ringer og personen i andre enden spør “Hvor er betalingen? Hvorfor er ikke betalingen inne?” Rana skjønner ingenting. Alt skulle være klart nå. Alt skulle være perfekt. Det eneste hun fikk, var et perfekt helvete.

Jeg får fortsatt grøsninger over hele kroppen når jeg tenker på historien til Rana. Jeg tror nesten det er umulig å forstå, sviket, sårbarheten og den knallharde straffen. Hvordan det er å stå i det hun og familien hennes har gjort. I et svindelhelvete. Jeg klarer det ikke. Det er så heftig og så brutalt. 

I dagens episode av Sykt Ærlig med Martine deler Rana sin historie, ærlig, rått og brutalt. Og Rana legger ingenting i mellom, og dette er en historie du må høre.

Du finner del 1 ute nå, overalt hvor du finner gratis podkast.🖤

Klem fra meg, 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svindelsaken fra helvete

  1. Hei

    Guu, denne el disse to episodene var utrolig urovekkende og sterk og høre på.

    Kunne man ikke oppretta spleis til de nå?

    Føler at noe kan gjøres her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *