20 % på hudpleiefavorittene

Categories Inspirasjon

Reklame | Skincity

Mine beste skjønnhetstips, i samarbeid med Skincity 🤍

– Rabattkoden MARTINE20 gir 20 % rabatt på alle ordinære varer (utenom gavekort) hos Skincity ut 18.4 – 

✨ Rens. Jeg renser med denne både morgen og kveld. 

🚰 Nok vann, det er alfa omega! Fyll på med vann i løpet av dagen. Det gjør underverker for både hodet, huden og kroppen! 

👁️ En god øyekrem. Det er ikke et must, men om du har en tendens til å bli tørr eller sår under øyene, om du får mye linjer eller har en tendes til å ha blå ringer runder øynene (som meg, hehe) så vil jeg anbefale denne. Den er tjukk, god og gjør susen! 

👀 Apropos øynene, som gjerne er trøtte og tunge… Jeg sverger til eye gel pads. I alle former, fasonger og varianter. Disse har jeg nylig begynt med, og de er så gode! De demper poser og ringer under øynene, og lar du de stå i kjøleskapet kvikner de opp det som er også! 

🌞 SOLKREM. Ah, hilsen hun som har flydd rundt med rød nese full av flass år etter år. Det er ikke kult ass! Jeg vil jo tross alt at huden min skal holde seg best mulig og ha det best mulig – Lengst mulig. Denne er god som gull. Om du synes hudpleie er gørrkjedelig, og du skal ha et produkt (helst sammen med rens da, hvert fall ifølge ekspertene) så er det solkrem. 

💤 Nok søvn gjør susen på alt… 

🤍 Denne redder mine perioder med mye uren hud og acne. Det beste tipset jeg har fått uten om medisinske produkter og profesjonell hjelp. Tips, tips om du kjenner deg igjen. 

… Og si noe pent til deg selv, helst hver dag. Vær litt grei mot deg selv, gi deg sjæl litt slækk og husk at du er helt suveren. 

Rabattkoden MARTINE20 gir 20 % rabatt hos Skincity, og de har en haug av varemerker – Fra de beste og de beste. Og trenger du litt veiledning på hva som funker for deg, så vil jeg tipse deg om å ta hudtesten inne på nettsiden. Da får du digital veiledning av Skincity sine hudterapeuter, og det er skikkelig ålreit. Det er de som har satt sammen kittet mitt, hehe! 

Jeg håper du får en fin dag, stor klem fra meg. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *