Svar på ukens spørsmål og svar!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Reklame | Annonselenker

Hvordan går det?

Jeg har brukt (nesten litt for) mye tid til å tenke, fundere og finne ut av ting dens siste uka. Det hender liksom at det trengs en oppvask i topplokket, og nå begynner jeg å få kontroll igjen, haha! Det har vært mye greier de siste ukene, og da blir det jo fort sånn – Men jeg har det veldig bra nå  ❤️

Hva hadde du gjort om du fikk et barn som mobbet andre? 

Jeg liker å tro at man har mulighet til å legge ned jobben og ta det ansvaret som kreves for at ungen man har valgt å sette til verden blir et ålreit menneske i god tid før hen har mulighet til å være kjip mot andre. At rette verdier og holdninger skapes fra dag 1, og at den dagen barnet sitt har blitt så gammelt at det er i stand til å være slem mot et annet barn, at hen vet hvor feil det er. Om det skulle skje at jeg får en kid som mobber noen, så lover jeg at det skal forbli et engangstilfelle. Forhåpentligvis sørger jeg for at jeg får en så kul kid at hen setter ned foten om noen andre gjør det også.

Hvorfor annonserer du for selvbruning, syntes du ikke det er like ille som tannbleking? 

Fordi jeg bruker selvbruning sjæl, fordi jeg digger at det eksisterer og fordi jeg alltid føler meg superfresh etter en spray, sprut eller innsmøring. OG! Det er så sjukt mye bedre enn å for eksempel ta solarium (ikke ta sol). Om du vil bleke tennene dine så er det akkurat det samme for meg, men jeg syntes at det er noe helt annet enn selvbruning. Ikke det at du spurte meg om dette, men: Jeg tror vi må passe oss litt for at ikke alt blir farlig eller feil – Men det tror jeg faktisk at jeg skal skrive ett innlegg om.

Skal dere selge leiligheten når dere flytter til Sverige?

Nei, vi beholder leiligheten vår. Den er jo ikke ferdig bygd enda en gang, hehe! Vi visste at det mest sannsynlig kom til å bli sånn da vi kjøpte den, så det har vært en del av planen hele tiden.

Er du høyere enn C?

Ja, det er jeg!😀

Hva gjør jeg når jeg er redd for at en av mine bestevenninner ofte snakker nedlatende om meg bak ryggen min? 

Det kan være at det bare er en følelse du har, men jeg tror ofte at magefølelsen stemmer og at det nok ligger noe i det når man føler det. Om det er en av dine bestevenninner så tror jeg at jeg hadde tatt det opp med henne jeg. Du trenger jo ikke å spørre rett ut, men si at det er noe du er bekymret for, eller kanskje du kan spørre om hun noen gang snakker nedlatende eller sier kjipe ting om deg bak ryggen din? Jeg vet at det er veldig vanskelig, men om det er en du ønsker å ha i livet ditt og en du anser som en såpass god venninne, så burde dere kunne ta den praten. Jeg tror kanskje dere må det også, ettersom du føler det som du gjør❤️ En ting er hvert fall sikkert: Uansett hvor irritert man er på hverandre – Er man bestevenner, så snakker man ikke dritt om hverandre til andre. A-L-D-R-I.

Hvilken sjampo bruker du?

Dusjen min er full av forskjellige sjampoer og balsamen, så jeg bruker forskjellige etter behov og periode. Veldig sært! 😂 Nå tester jeg DENNE for første gang.

Takker du ja til alle samarbeid?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tester alltid, elsker å jobbe med produkter jeg har brukt lenge (og som jeg personlig digger) og samarbeid som passer meg – Og min merkevare. Liker ikke dere det, så er det ingen vits for meg å tipse dere om det heller!

Er du introvert eller ekstrovert?

Jeg tror kanskje at det overrasker en del, men jeg er introvert!

Hva skjedde i saken med nakenbildet som ble spredd av deg?

Etter litt om og men så ble saken henlagt på grunn av manglende ressurser. Jeg hadde tett dialog med politet av forskjellige grunner under perioden, men ingen ble tatt eller fikk noen konsekvenser – Annet enn at en jente i en parallell sak ble avhørt etter sporing av en ip-adresse.

Hvilket TV-program filmet du til her om dagen?

Jeg hadde besøk av God Kveld Norge 💕

Hva syntes du om Kong Halvor etter at han meldte på deg?

Jeg syntes det samme som alltid 😀 Jeg syntes han er morsom og kul – Men jeg kjenner han ikke, og han kjenner åpenbart ikke meg heller.

Hvor ofte trener du?

Det er muligens et kjipt svar, men så ofte jeg vil, kan, gidder og orker! Denne uka har jeg trent hver dag, mens andre uker trener jeg tre ganger. Jeg fungerer så utrolig mye bedre når jeg er i fysisk aktivitet, så jeg prøver å prioritere det så ofte jeg kan! Det skal sies at det noen dager holder med en spasertur, mens jeg andre dager har bånn gass.

Hva er planene dine i sommer nå som alt blir litt annerledes?

Vi reiser alltid flere uker om sommeren, og selv om det er skikkelig kjipt at det ikke blir noe av, så er jeg overraskende chill på det! Det gjelder jo alle og sånn er det bare, så det går veldig greit. Vi har ingen store planer, men vi skal være masse med familiene våre, gå masse turer, være spontane, forhåpentligvis får vi vært en del i Sverige og så skal vi henge på hytta til familien til C. Jeg tror det blir veldig bra jeg, og noe sier meg at sommeren kommer til å fly av gårde!

Kan du tipse om noen fine og digge BH-er?

DENNE & DENNE 😍

Jeg håper du får en fin søndag!

Stoooor klem fra meg ❤️

 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Svar på ukens spørsmål og svar!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *