Svar på spørsmålene deres:

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

GOD MORGEN, søndag! Jeg ligger i senga, C er på trening og jeg prøver å kvinne meg opp til det samme. Ja, også har jeg skikkelig lyst på smoothie. Jeg har mer lyst på det enn is, og det sier litt.

I går hadde vi en skikkelig TV-kveld og vi så blant annet en dokumentar på NRK som heter “Min onkel – torpedoen” og den berørte meg skikkelig. Den var sterk, fin og jeg ville egentlig bare vite mer. Jeg ville liksom har minst fire episoder til. Vi har sett en del dokumentarer i det siste og jeg tror vi begynner å få dilla. Det er jo SÅ mye bra dokumentarer der ute, og det gir utrolig nok litt mer påfyll en Paradise Hotel. Ja, selv om litt av alt er fint. MEN! Nok babbel om smoothie og dokumentarer. Her har du ukens spørsmål & svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det veldig bra! Egentlig har jeg det sånn at jeg bare venter på at noe snart må skje, fordi ting liksom går litt for fint. Ja, jeg er en sånn en. Det går veldig fint med meg og mitt, det går fint med C, det går fint med familien min og livet er alt annet enn kjedelig om dagen. Ja, og jeg er skikkelig takknemlig. Så takknemlig at jeg kan begynne å grine. Jeg håper at dere har det bra dere også💖

Hvor mye tjener en blogger i måneden?

Det kommer helt an på! Noen bloggere tjener ingenting, mens andre tjener godt. Det er et yrke der man ikke ha noen fastlønn, så inntekten varierer gjerne fra måned til måned.

Hvilken skostørrelse har du?

Jeg bruker størrelse 41.

Hvordan ble du så trygg på hvem du er og kroppen din?

Dette har jeg faktisk litt lyst til å svare litt ordentlig på, og takk for spørsmålet! Jeg får stadig vekk høre at det er så “lett for meg” som ikke har noen komplekser og som er så selvsikker, men sannheten er jo at jeg er jo ikke alltid det. Jeg er overhode ikke i mål på noen som helst måte og tro meg at jeg jobber skikkelig med meg sjæl. Jeg har mitt, men jeg har stor tro på å forsøke og akseptere ting som det er, men det betyr ikke at det alltid er så lett for meg heller. Jeg er bare 21 år og er på lik linje med mange andre i en prosess. Jeg er heldig som har fått en ordentlig god grunnmur fra familien min, men grov jobben er jeg nødt til å gjøre selv. Jeg prøver å snakke pent til meg sjæl og de rundt meg, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke har lyst til å kaste bort mer tid enn det jeg har gjort på å ikke være kompis med meg sjæl. Noen dager går det overhode ikke, men jeg prøver og håper at jeg en dag kan gå en hel dag uten å tenke over hvordan jeg ser ut. Men, jeg er som jeg er, og det får jaggu væra nok💛

Har du noen gang testet noen rusmidler?

Nei, det har jeg ikke.

Du har ofte oppgjennom kastet den på nesten alle aktuelle saker om “blogg Norge”. Har du gjort det for å melke trafikken og syntes du ikke det er litt feil?

Når jeg startet bloggen min så startet jeg egentlig ikke den for å være en blogger. Jeg startet den fordi jeg hadde mye på hjertet og fordi jeg trengte en plattform. Allerede fra starten av kommenterte jeg debatter og skrev meningsinnlegg. Etter hvert som tiden gikk så vokste bloggen og plutselig så var jeg en av “bloggerne”, til tross for at jeg kanskje skrev innlegg tre ganger i uka og sjeldent noe om hverdagen min eller likende. Jeg syntes bransjen var spennende og følte at det kanskje var både plass og nødvendig med en stemme som min, så jeg tenkte at jeg skulle prøve meg – Sånn på ordentlig. Bloggen har endret seg veldig siden jeg begynte å blogge/skrive, og jeg skriver mye sjeldnere meningsinnlegg nå – Og velger kampene mine med omhu. Jeg ønsker å bruke stemmen min og det kommer jeg til å fortsette med, enten det gjelder bloggdebatter eller andre ting som engasjerer meg. Akkurat denne saken er også min hjertesak, og jeg fikk også MANGE spørsmål om å mene noe. Dagbladet publiserte blant annet denne teksten. Jeg har ment mye om diverse “drama” oppgjennom, og det er ganger der jeg kanskje burde latt være, men jeg lærer og utvikler meg – Og det er jeg veldig glad for😎

Hvem inspirerer deg aller mest?

Den jeg lærer aller mest av er mamma.

Hvilken videregående gikk du på og trivdes du?

Jeg gikk på Kristelig Gymnasium og trivdes helt ok! Ikke noe mer og ikke noe mindre 💖

Hvor ofte ligger du?

Dette spørsmålet får jeg neeesten hver uke, og jeg svar aldri. Jeg skjønner liksom ikke heeeelt greia, MEN! Jeg skal si deg så mye som at i denne kåken her så er vi to stykker som jobber 24/7 om dagen og som har nok med oss sjæl, så det er ganske så kjedelig om dagen. Jeg burde sikkert skjerpa meg, men i det jeg skal det så sover jeg. HAHA!

Hvordan holder du på gnisten i forholdet ditt?

Med å aldri se hverandre. Neida! Det er litt spøk og litt alvor. Jeg er ingen ekspert, men jeg tror det er viktig å vite verdien av hverandre, gjøre ting uten hverandre og faktisk sette pris på det man gjør og har sammen. Det er fort gjort å bli en selvfølge for hverandre! Jeg tror på det å gjøre ting for hverandre, alltid gi hverandre kos og prøve å prioritere tid til å bare være kjærester <3

Nå skal jeg brekke meg løs fra senga og ta fatt på dagen. Det står både litt trim og en hel del jobb på planen i dag. Ja, også har C ny kamp i kveld, som jeg skal se med både familien min og hans. Jaggu fint at han får til å samle troppene si! Jeg håper at dere får en fin søndag, klem fra meg💛

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på spørsmålene deres:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *