Noe av det jeg får mest spørsmål om

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️, Inspirasjon, Outfit

Reklame | Inneholder annonselenker

Akkurat nå sitter jeg i sofaen i joggisen. Jeg gjør unna litt jobb, C spiser restetaco og på TV-en er det hockey. Jada, enda en hockeykamp. Enda godt at jeg kan drive med mitt si! Jeg kan bare meddele at han så sin egen kamp i reprise før kampen som nå går på TV.

Om jeg noen gang flyr i flint? Tja, det kan du tru. Haha!

Jeg elsker lørdager. Eller, helger generelt. I dag har vi hatt en lunsjdate, jeg har endelig funnet meg drømmeskinnjakka, i kveld skal jeg spise den nye favorittisen min og vi skal begynne på en ny serie som heter «Den som dreper». Jeg klager ikke!

Jeg får stadigvekk spørsmål om hvor det jeg har på meg er fra, og vet dere hva jeg nesten får mest spørsmål om? Jo, hvor chilleklærne mine er fra. Herregud som jeg digger dere! Vi er på samme side for å si’re sånn.

Genseren jeg har på meg på bildet over finner du HER og buksa finner du HER. Buksa er helt perfekt. Den sitter som er skudd og er den perfekte søndagsbuksa! Jeg har lett etter en sånn bukse LENGE og i det jeg prøvde den var det kjærlighet med første blikk. Faktisk såpass at jeg ikke har den på meg nå. Jeg har nemlig lyst til å ha den på meg i morgen og jeg kan ikke risikere å søle is på den. Haha!

Denne hettegenseren er også en soleklar favoritt, og er den samme som den jeg har i stort. Den finner du HER.

Nei, nå skal jeg skjære gjennom her og si at det er nok hockey for i år. Jeg håper at dere har en fiiiin lørdagskveld! Vi snakkes i morgen💘

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *