Svar på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

– Genseren min finner du HER og overskuddet går til Mental Helse –

GOOOOD SØNDAG 💕

Hvordan går det sånn egentlig?

Jeg har det bra, ikke dritbra – Men bra. Helgen har gjort meg veldig godt, men det er mye tanker og følelser innabords om dagen. Jeg er tilfreds, men ikke fornøyd 💘 Jeg håper at du har det bra!

 Når skal du operere nesa? 

Det har jeg ikke bestemt meg for om jeg ønsker å dele enda. Jeg har jo egentlig skulle operere tre ganger allerede, og foreløpig vil jeg holde neste mulighet for meg selv.

Når er du født?

19.01.98, så jeg er 22 år!

Hva tenker du om puppekritikken mot Pilotfrue?

Jeg tenker at folk heldigvis står fritt til å gjøre AKKURAT hva de vil med sin egen kropp, og at Julianne ikke er ekspert på verken amming eller pupper. Og for å se saken fra en litt annen side: SÅ JÆKLA BRA at det ble reagert på, at det har kommet frem en haug av nyttig og bra informasjon og at jeg, og garantert flere har lært en haug. Ja, og at puppene IKKE blir hengete av å amme. Og for å legge til en siste ting: Hvor heftig er det ikke at kroppene våre klarer å lage barn, bære de frem og ta vare på de? Sjekk ut @Ammehjelpen på Insta om ikke du har gjort det!

Hvor skal du operere? 

Hos legen som har fulgt meg siden jeg knakk den første gang da jeg var 13 år.

Har dere bestemt dere for møbler til den nye leiligheten enda?

Vi jobber med saken! Ah, det er så vanskelig og gøy. Jeg kommer til å se meg blind på alt som har med interiør å gjøre 😂 Vi har bestilt sofa til stua, kjøkkenstoler og vi står mellom noen forskjellige kjøkkenbord. Det er vanskelig å vite, og spesielt før vi har flyttet inn. Mye av det vi ønsker oss er det veldig lang leveringstid på, og derfor vil vi jo aller helst bestille alt nå. Men, vi har litt is i magen, sonderer terrenget og er innstilt på å vente til vi finner det perfekte. Ja, og seng har vi bestilt! Verdens beste seng, uten å tulle.

Hvor mange har du ligget med?

Akkurat så mange jeg har hatt lyst til å ligge med!

Hvordan er livet nå kontra da du var med i Sykt Perfekt?

Det kan ikke sammenliknes. Livet nå er… Alt annet enn hva det var da. Om jeg skal være helt ærlig så er hele videregående-perioden blurry, og det virker nesten som er annet liv. Når jeg ser tilbake på det nå så hadde jeg det alt annet enn kult og selv om det var veldig mye fint, gøy og bra da også – Så har jeg det SÅ mye bedre idag. Jeg lærte ufattelig mye, men trives mye bedre i 20-årene enn jeg gjorde i tenårene 💛

Har du en rabatt på treningsklær?

Ja! Med koden MARTINEH20 får du 20% hos ICANIWILL HER  og halvorsen30 gir 30% hos We Are Fit HER. We Are Fit er favoritten til mamma, lillesøs og meg, og de har verdens beste tightser.

Hvordan kan man finne ut om man har endometriose?

1 av 10 kvinner har endometriose, og det er VELDIG mange kvinner som har likende og andre diagnoser knyttet til menstrasjon. Om du har plages, lurer på om det skal være så vondt eller sliter på noen som helst måte: Slutt å lure eller tro at det ikke er så farlig eller at du bare burde bite tenna sammen. Dra til legen, få henvisning til gynekolog og KREV hjelp. Jeg er lei meg for at man ofte må gå noen runder, kanskje kjeft og kreve litt før man får den hjelpen man fortjener, men gjør det. Det er livet ditt det er snakk om, og hva det nå er skal ikke få ødelegge det.

Hvor lenge har du og C vært sammen?

I snart seks år!

Hva heter den julekalenderen for par (😏) som du tipset om?

Den finner du HER! Jeg snakket faktisk med en følger som hadde bestilt BEGGE i fjor, og hun er singel. Jeg diiiigger både den og det!

Har du tips til en som er litt usikker på å date fordi hun er litt større?

Ja: Dra på date, vis hvor flott du er og kick ass! Jeg skal ikke fjase bort dette viktige spørsmålet med å bare si at det er synd at man tenker sånn og at det ikke burde ha noe så si, for jeg kan kjenne meg igjen. Da hjelper det ingenting at noen sier: Drit i det da. Men, det er jo noe i det allikevel. Det er bare tull og tøys at det er en type kvinne(kropp) som er rett og det finnes en haug av kvinner, menn og de som er midt i mellom som står klare til å digge deg, ligge med deg og forelske seg i deg – Uavhengig av hvor mange centimeter du har rundt midjen, hvor høy du er eller bred. Om personen du dater ikke tar deg som du er og digger deg for den du er, ja, da er det hen sitt tap, og ikke ditt. Det kan føles fjasete det også, men det er sant. Da heter det å ikke være en match, og det kam like gjerne være fordi personen stemmer FRP og at du stemmer Venstre. Du. Fortjener. Alt. Uavhengig av størrelsen du har hengende i klesskapet. DEAL?

Hva sa graviditetstesten du tok her om dagen? 😍

Jeg klarte å få med testen i bakgrunnen på en snap jeg la ut, og sletta den fort som juling. Det var jo noen av dere som fikk det med dere, og jeg kan jo skylde meg sjæl, hehe. Den var negativ, og det visste jeg jo egentlig. Jeg ville bare sjekke for å utelukke kranglinga med kroppen min, det at jeg har vært overemosjonell og litt annet, men det var ikke akkurat noe jeg trodde – Eller håpet på. Eller, jeg juger litt. Jeg vet ikke. Det er alltid en bitteliten prosent i meg som blir skuffa når det vises negativ, selv om det verken er i planene eller er forventa. Så, den var negativ og det var jo for så vidt meningen også 😅

Jeg håper du får en finfin søndag. Stor klem fra meg!

4 kommentarer

4 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

  1. Hei! Er kortreise møbler/gjenstander noe du er bevisst på når du bestiller til leiligheten, ev. gjenbruk?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *