Svar på det dere lurer på

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

HEI OG GOD SØNDAG💛

Hvordan har du det?

Jeg har det mye bedre, takk og lov! Hvordan har du det?

Hvor mye tjener du i måneden?

Okei, nå spør jeg dere – Siden dette spørsmålet VELDIG ofte kommer opp😅 Er det egentlig innafor å spørre om og er det innafor å svare på? Jeg bare skjønner ikke helt poenget, men hører gjerne hvorfor det er så spennende å vite hva andre tjener, haha.

Hvordan inntrykk fikk du av Ingrid Aguiluz når hun var med i podkasten din? 

Jeg fikk et kjempe godt inntrykk! Jeg liker Ingrid veldig godt, og det gjorde jeg før jeg traff henne også – Men enda bedre etter! Om du ikke har hørt episoden så kan du gjøre det ved å søke på episoden som heter Mamma har kreft eller ved å klikke HER. Den anbefales på det sterkeste.

Syntes du at du er et dårlig forbilde fordi du kjører den bilen du gjør?

Hvorfor skulle jeg gjøre det?😅

Hvilket headset bruker du når du trener?

DISSE og DISSE. Det kommer litt an på hva jeg trener, hehe!

Hva er din favoritt middagsrett?

Altså, det står jo mat i panna mi, så jeg tror faktisk ikke at jeg klarer å velge, hahaha! Jeg elsker taco (cheese nachos + cheese dip), alt av poteter, kylling, grillribbe, maiskolber, pizza… PASTA! Nei, slutt og still så vanskelige spørsmål😂

Har C fått fiksa tennene sine igjen?

Ja, heldigvis 😀

Hvordan prevensjon bruker du?

En som funker for meg! Anbefaler deg å ta kontakt med lege, helsesykepleier eller gynekolog for å finne ut hva som funker for deg.❤️

Føler du noen gang press på å få barn nå?

Nei, det gjør jeg ikke – Selv om jeg både titt og ofte får spørsmålet. Jeg har flere venninner som skal ha barn nå, men det kommer når og om vi kan og vil!

Hva er din favoritt nettbutikk akkurat nå?

DENNE! Jeg har så dilla, hahaha.

Hvordan kan jeg få bedre selvtillit?

Jeg skulle ønske at det fantes en oppskrift man kunne følge også bare:

Men neida, jeg har hvert fall ikke den, hehe. Jeg tror man må jobbe med seg selv, helt på ordentlig. Man hører ofte det, men jeg tror man må stille seg selv spørsmål om hva man vil, hvem man vil være og hva man vil bruke tiden sin på. Hvem gjør du ting for? Og når du har svaret på det, så kan du begynne å jobbe mot det. Du fortjener det beste, og DU er den eneste som kan gi deg det beste, og da er det søren meg på tide å begynne og gjøre det! Det tar tid, men utfordre deg sjæl, vit at ting ikke er så nøye og om jeg kan – Så kan du. Og ja, du er kul – Så la verden få se det!

Hvor ofte trener du?

Jeg trener så ofte jeg vil og føler for det, og det er ganske ofte. Jeg får det så innmari mye bedre av å være i fysisk aktivitet, om det enten er en løpetur, en tur på sykkelen eller en liten rusletur.

Har du tips til en fin chilleshorts?

Oh yes! Du finner den HER.

Føler du noen gang press på å måtte trene masse fordi du er sammen med en toppidrettsutøver?

Dette har jeg veldig lyst til å skrive et innlegg om, men for å svare kort her: Både ja og nei. Ja fordi livsstilen vår er aktiv, fordi trening betyr mye for han og fordi jeg har lyst til å kunne henge med han når vi skal gjøre kule ting. Nei fordi det er han som er toppidrettsutøver og ikke jeg og fordi jeg skal trene om jeg vil, ikke fordi jeg må❤️

Har du et tips til hvordan jeg kan få orgasme (jente)?

Med hånda på hjertet: test en womanizer!

Nå skal jeg klappe igjen macen, også snakkes vi senere. Nyt søndagen og gjør noe bra for deg selv!

SNAAAAKKES!

4 kommentarer

4 thoughts on “Svar på det dere lurer på

  1. Tenker folk lurer på hvor mye dere influensere tjener med tanke om en muligens har et ønske om å prøve å bli det selv.

  2. Hei! Jeg og kjæresten min gikk fra hverandre i våres etter nesten 5 år , men har liksom aldri kommet helt fra hverandre og har begynt å henge smått igjen. Begge vil egentlig prøve på nytt da bruddet var helt udramatisk ☺️ Men en ting jeg lurer på, hvordan syns du d var å komme tilbake igjen til familien å si dere var sammen igjen? Både til din og til Christian?

    1. Hei! Det hørtes kjent ut 😉 Det var litt skummelt faktisk, mest fordi de også gikk gjennom et brudd når vi gjorde det slutt – Om du skjønner. Jeg skulle ønske at vi klarte å skåne de mer i prosessen hvor vi ble sammen igjen, og det er noe jeg ville gjort annerledes neste gang. Bruddet vårt var jo også helt udramatisk, men jeg ville brukt litt tid på å finne ut av ting ordentlig før jeg hadde presentert det for noen som helst jeg tror jeg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *