Jeg har falt pladask!

Categories Inspirasjon

Hei og god lørdag fra hun som lå til langt på natt og skrolla, skrolla og skrolla enda litt til i går👋🏻 Jeg har jo en tendens til å surre meg så langt inn det bare går an i forskjellige nettbutikker, Instagramkontoer og Pintrest i søken på inspirasjon og innputt, og jeg er jo ganske opptatt av både klær, interiør og annet stæsj, selv om jeg stort sett tusler rundt i treningstøy😂

Den sista uka har jeg fått en ny favorittnettbutikk på lista, og jeg har antakeligvis sett hvert fall 7000 plagg – Og jeg er enda ikke lei, haha! Jeg tror faktisk du finner alt du leter etter der, og for å hjelpe deg litt på vei så tenkte jeg å dele mine ti favoritter… Foreløpig, HAHA!

Skjønner du hvorfor man blir fristet eller…?

 

Uansett! Jeg har jo lett etter sorte, fine og gjerne behagelige sandaler, og jeg fant jo så klart det også😂

123

456

Jeg anbefaler deg egentlig bare å klikke deg inn HER og drømme deg bort du også.

Med det sier jeg god lørdag – Vi snakkes i morgen med noe litt annet enn bare snikksnakk og klær, men halloien, det får være innafor i blant det også vel!😀

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har falt pladask!

  1. Hei! Har noen spm til spørsmål og svar-runden din:) 1) Mener du vi burde avkriminalisere, legalisere eller fortsette å straffe hasjbruk? (snakk om brukeren, ikke selgere/dealere!) 2) Har du en/ flere favorittbøker?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *