… For alle og enhver

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Hei på deg💛

Hva gjør du i disse dager? Selv lader jeg opp til litt ferie, prøver å senke skuldrene litt og nyter smaken av sommer. Vi snakker jordbær, masse is og saltvann på leppene, haha.

Jeg håper hvert fall at du har det finere enn finest, og at du koser deg – Ferie eller ei. Jeg håper også at du er klar for litt badetøyinspo, til alle og enhver. I forskjellige farger og fasonger:

DENNE er rålekker både på stranda, men også om du for eksempel slenger er skjørt rundt eller drar på den en kul jeans! Tips: Mønsteret finnes i bikini også.

Denne lekre finner du HER.

Hvor kul er ikke DENNE? Sporty og hot på en og samme gang. Om du tilfeldigvis er en ivrig volleyballspiller om sommeren så er denne H-O-T. Den er egentlig like hot på volleyballbanen som på solsenga, haha!

Denne. Er. Helt. Rå. Klikk deg inn HER for å finne den. Den finnes til alle former og fasonger!

Hvor fin er ikke DENNE? Den finnes i svart også!

Denne fine finner du HER!

Favorittbikinitrusa mi finner du HER.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Ellos har størrelser til alle farger, former og fasonger og det syntes jeg er skikkelig fint. Om du ikke digget noen av disse, så kan du klikke deg inn HER for å finne din(e) favoritt! Ellos har en haug av merkevarer, og personlig er jeg også veldig glad i deres egne kolleksjoner. Alt dette badetøyet er fra Ellos sine egne kolleksjon, woho!

Det er heller ikke bare badetøy det finnes mye fint av hos Ellos. De har liksom alt, og ønskelista mi er lang – Men ja, vi får holde oss til badetøy i denne omgangen, det er jo noe av det viktigste nå. Ja, og jeg håper jeg kan sprade rundt i badetøy lenge. 

Bruker du koden 415448 så får du 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser og 5 % ekstra rabatt på nedsatte varer. Koden er gyldig frem til 31.7!

Rop ut om du lurer på noe. Klem fra meg.

3 kommentarer

3 thoughts on “… For alle og enhver

  1. Hei. Dette har jo egentlig ikke noe med dette innlegget. Men tenkte jeg skulle spørre deg om noe. Jeg har ikke villet snakket med noen venninner om dette, pga jeg syntes det er litt flaut. Jeg har truffet verdens beste fyr. Vi holdt på å blitt kjent nå i 4 mnd, orker ikke ordet dating. Så derfor blitt kjent. Hehe. Jeg er en person som ikke liker å dele alt før jeg selv vet hva vi er. Alle tingene er der men så er det jeg som tviler eller stresser for mye. Plutselig har jeg blitt redd. Redd for at det skal skje noe mer. Redd for det ikke skal skje noe mer. Vi har sagt glad i deg til hverandre og det føler jeg. Men nå som tvilen kom begynner jeg å tenke er det som en venn eller mer. Er det jeg som stenger følelsene pga jeg har blitt såret før. Eller er jeg ikke forelsket. Trodde sånt her ble lettere med årene jeg. Men Neeei da. Føler Meg som en usikker fjortis

    1. Hei <3 Jeg er jo ingen ekspert, men jeg tror det er ganske normalt. Jeg har en liten regel for meg selv og som jeg ofte sier til mine at du veit når du er forelska, og da lurer du heller ikke på om du er det 😉 Samtidig så er det jo greit å være usikker og syntes at det er litt skummelt. Har du snakket med fyren om det? Kanskje han er enig? Kanskje han blir usikker fordi du er det, og at det gjør deg mer usikker? Kanskje du skal tørre å slippe deg løs, og skulle det ikke gå, så visste du det jo innerst inne? Og skulle det gå, så var det jo veldig fint at du turte å satse? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *