Svar på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Det er søndag og det er duket for fotball, fotball og enda litt mer fotball. Jeg ligger her og kvinner meg opp til dagens aktivitetsplan, samtidig som jeg svarer på ukens spørsmål og svar. Vi har overnattingsbesøk av den ene broren til C, og jeg forsøker å taste så forsiktig som mulig på tastaturet for å ikke vekke sovetrollet ved siden av meg.

Her kommer ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det?

Jeg har det fint, jeg. Jeg har vært skikkelig stressa og på halvtolv hele uka, men alt er veldig fint – Sånn egentlig. Jeg håper og tror at jeg har neste uke litt mer under kontroll. Det er hektisk nå, men jeg klager ikke. Jeg håper også at dere har det så fint som mulig💛

Hva er budsjettet deres på innredning og andre nødvendigheter i leiligheten deres?

Oh boy. NÅ spurte du godt. Vi har faktisk ikke kommet frem til hva vi skal bruke på hva enda. Vi skal ha enda et møte om kjøkken, bad og liknende på fredag og da er vi forhåpentligvis litt klokere. Da skal vi sette oss ned og se på tilbudene, og hva vi skal legge på hva.

Hva kostet egentlig leiligheten deres?

Jeg har svart på det tidligere, men jeg tror faktisk at jeg skal ha en ny spørsmålsrunde der jeg svarer på spørsmål om leiligheten jeg! Skal prøve å få den ut i løpet av uka 😍

Har du barn??

Jeg måtte le da jeg fikk over tjue meldinger med dette spørsmålet etter at jeg var hos Benedicte og Leah her om dagen. Nei, jeg har ikke barn og er foreløpig “bare” en stolt filletante for Leah!

Hvordan bil kjører du?

En Range Rover!

Hvorfor dro du ikke på Jenteprisen?

Jeg måtte rett og slett prioritere å puste litt, og jeg heia hjemmefra!

Finnes det er plagg du ALDRI går i?

Vet du, jeg har brukt så forbanna mye tid på å tro at jeg ikke er fin i kjole, at jeg ikke kler shorts, at jeg får tjukke armer i singlet – You name it. Her jeg sitter nå så er det ingenting jeg kommer på, og det gjør meg faktisk skikkelig stolt. Om jeg vil gå i kjole så går jeg så klart i kjole, selvfølgelig kler jeg shorts, om jeg får tjukke armer i singlet så er det samme det vel og jeg går med det jeg føler meg vel og fin i – ENDELIG 💓

Hvordan tjener egentlig dere influensere penger?

På jobben vår, hehe. Gjennom samarbeid, oppdrag og likende. Det er jo litt som å være freelance. Noen influensere holder masse foredrag og tjener penger på det, noen gjør ikke det i det hele tatt og tjener penger på bare annonselenker – Andre på begge deler, + mye annet.

Hvor ofte trener du?

Så ofte jeg kan, gidder og vil! Jeg veit at jeg har skikkelig godt av det, og i noen perioder snakker vi mer enn hver dag og i andre snakker vi et par dager i uka. Det kommer helt an på, men jeg vet at det gjør meg både godt og glad – Så jeg prøver å gjøre litt hver dag 💪🏼

Hva syntes du om den siste sesongen av bloggerne egentlig?

Ooooopppppssss… Jeg har faktisk ikke sett et eneste sekund på den siste sesongen, så jeg veit ikke 😅

Hvor gammel er du og hvor gammel er kjæresten din?

Jeg er 21 og han er 22!

Har du noen dyr?

Jeg har en drøss av hybelkaniner under senga. Jeg dro de frem i natt sammen med vannflaska som jeg klarte å miste under senga. Oooops! Utover det så har ikke jeg noen dyr, eller, jeg har to katter hjemme hos mamma og pappa 🐱

Nå skal jeg sørge for å få i meg en real frokost, sånn at jeg er klar for det dagen måtte bringe. Nyt søndagen og ta vare på deg sjæææl!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *